بهترین ایرپاد شیائومی کدام است؟ راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی

قیمت ایرپاد شیائومی

خرید هندزفری بلوتوثی که هم قیمت مناسب و هم کیفیت عالی داشته باشد، چالشی‌ست که همه ما زمانی که تصمیم به خرید ایرپاد می‌گیریم با آن مواجه می‌شویم. اما اگر کمی با برندهای موجود در بازار آشنایی داشته باشیم، نه تنها این چالش برایمان ساده‌تر می‌شود؛ بلکه با یک میانبر هوشمندانه، انتخابی همزمان سریع‌تر و رضایت‌بخش‌تر خواهیم داشت. آشنایی با محصولات برند شیائومی این میانبر را در اختیار ما می‌گذارد زیرا کیفیت شناخته‌شده و همینطور قیمت‌های خوب محصولات این برند دقیقاً همان چیزی را به ما عرضه می‌کند که در جستجویش هستیم و بنابراین بدون نیاز به سرگشتگی در میان تنوع برندها، می‌توانیم یک راست به سراغ انواع هندزفری بی سیم شیائومی آمده و گزینه‌ای را که بیشتر مناسب سلیقه‌مان است انتخاب کنیم.

برند شیائومی و شرکت‌های زیرمجموعه‌ آن

شرکت شیائومی که تاکنون پیشرفت بسیاری داشته‌است، در فرایند بزرگ‌شدن و گسترش یافتنش شرکت‌ها و برندهای زیرمجموعه‌ای یافته‌است که برای پیدا کردن انواع ایرپادهای این شرکت و مقایسه کیفیت و قیمت ایرپاد شیائومی با کیفیت و قیمت هندزفری‌های بی سیم سایر برندها، لازم است این برندهای زیرمجموعه شیائومی را نیز بشناسید. در زمینه هندزفری بلوتوثی سه شرکت QCY، هایلو و وان مور (1More) اصلی‌ترین زیرمجموعه‌های شیائومی هستند که هر سه نیز همان ارزش‌های شیائومی یعنی کیفیت قابل قبول و همزمان قیمت مناسب را در هندزفری‌های بی سیم خود، ارائه می‌کنند. در ادامه این متن به معرفی گلچینی از ایرپادهای شیائومی QCY، هایلو و وان مور (1More) پرداخته‌ایم.

ارزش خرید و قیمت ایرپاد شیائومی T13

ایرپاد شیائومی QCY T13

یکی از هندزفری های بلوتوثی QCY که در ایران موجود و بسیار پرطرفدار است، ایرپاد شیائومی T13 می‌باشد. اما چه ویژگی‌هایی این هندزفری بی ‌سیم را تا این اندازه محبوب کرده‌است؟ اجازه بدهید از قابلیت‌های این ایرپاد برای شما بگویم، با خرید ایرپاد QCY T13:

  • تماس‌های تلفنی بسیار شفاف، حتی در محیط‌های پر سر و صدا برقرار کنید.

QCY در طراحی این ایرپاد از 4 میکروفون مجهز به فناوری حذف نویز ENC استفاده نموده که تا جای ممکن برقراری تماس صوتی واضح و با کیفیت را برای شما تضمین کند. بنابراین با خرید ایرپاد T13 دیگر مجبور نخواهید بود هر جمله را در تماستان بارها و بارها تکرار کنید!

  • گوش سپردن به موسیقی با کیفیت صدای Hi-Fi را، تنها با پرداخت هزینه‌ای زیر 600 هزار تومان تجربه کنید.

ایرپاد شیائومی QCY T13 با درایورهای 7.2 میلی‌متری، صدایی با کیفیت Hi-Fi را به گوش شما می‌رساند که نه تنها به موسیقی گوش کنید بلکه آن را کاملاً احساس کنید! و مهم‌تر اینکه، این وضوح و شفافیت صدا را ایرپادی به شما هدیه می‌کند که قیمتی زیر 600 هزار تومان دارد.

  • نگران تمام شدن شارژ ایربادها نباشید، تا یک استکان چای بنوشید آن‌ها آماده استفاده مجدد هستند.

از دیگر ویژگی‌های ایرپاد شیائومی QCY T13 که می‌تواند شما را به خرید این ایرپاد ترغیب نماید، عمر باتری بسیار خوب آن است. عمر باتری این هندزفری بلوتوثی با در نظر گرفتن کیس شارژ به 40 ساعت می‌رسد. در این زمینه خوب است بدانید، اگر ایربادها را به مدت 5 دقیقه در کیس قرار دهید، آن‌ها برای یک ساعت شارژدهی خواهند داشت.

ایرپاد شیائومی T13
کیفیت صدادرایور داینامیک 7.2 میلی‌متری با کیفیت Hi-Fi
قابلیت مکالمهدارد / مجهز به 4 میکروفون نویزکنسلینگ ENC
کنترل لمسیمدیریت تماس، مدیریت پخش موسیقی
وزنکیس 49.3 گرم / هر ایرباد 4.4 گرم
باتری380 میلی‌آمپرساعت

ارزش خرید و قیمت ایرپاد شیائومی وان مور PistonBuds Pro

اگر قیمت ایرپادهای شیائومی معرفی شده در این مقاله را مقایسه کنید، متوجه می‌شوید این ایرپاد شیائومی 1More در بازه قیمتی متفاوتی قرار دارد و گران‌تر است، چراکه هندزفری PistonBuds Pro یک هندزفری بلوتوثی گیمینگ است. در حقیقت با توجه به قابلیت Low Latency یا همان کاهش تاخیر صدا و همچنین بهترین بودن این هندزفری گیمینگ شیائومی، در سایر ویژگی‌ها همچنان می‌توان آن را یک ایرپاد قیمت مناسب در میان ایرپادهای هم رده‌، به حساب آورد.

اما زمانی که از بهترین بودن این ایرپاد شیائومی سخن به میان می‌آوریم، منظورمان چیست؟

قابلیت حذف نویز فعال این هندزفری حتی صدای وزش باد را نیز حذف نموده و عمق حذف نویزی تا 38 دسی‌بل را ارائه می‌کند. همچنین ایرپاد وان مور PistonBuds Pro این امکان را به شما می‌دهد که قابلیت حذف نویز را متناسب با موقعیتتان تنظیم کنید، به این معنا که اگر تمایل دارید همزمان با گوش دادن به موسیقی، با محیط اطرافتان تعامل داشته باشید و تا حدی صدای محیط اطراف را بشنوید، می‌توانید ANC را غیرفعال کنید.

ایرپاد شیائومی وان مور PistonBuds Pro

از سوی دیگر این هندزفری بی‌ سیم شیائومی با درایور داینامیک 10 میلی‌متری، صدایی با جزئیات بسیار و نزدیک به صدای زنده را به گوش شما می‌رساند. در توصیف کیفیت صدای این ایرپاد همین بس، که صدای ایرپاد وان مور PistonBuds Pro توسط لوکا بیگناردی مهندسی شده که برنده 4 جایزه Grammy در این زمینه بوده است.

ایرپاد شیائومی وان مور PistonBuds Pro
کیفیت صدادرایور داینامیک 10 میلی‌متری
قابلیت مکالمهدارد / 4 میکروفون مجهز به حذف نویز ENC با الگوریتم DNN
کنترل لمسیمدیریت تماس، مدیریت پخش موسیقی
وزنکیس30 گرم / هر ایرباد 4.5 گرم
باتری410 میلی‌آمپرساعت

در نهایت، این هندزفری شیائومی نیز دارای گواهی ضد آب IPX5 بوده و جایی برای نگرانی در رابطه با آسیب‌دیدن هندزفری‌تان بر اثر رطوبت و تماس قطرات آب باقی نمی‌گذارد.

ارزش خرید و قیمت ایرپاد شیائومی هایلو GT6

خرید ایرپاد شیائومی GT6

ایرپاد شیائومی هایلو GT6 یکی دیگر از گلچین‌های جی‌جی‌مو از میان هندزفری های بی سیم شیائومی برای معرفی به شماست. این هندزفری شیائومی خوش قیمت، علاوه بر استفاده روزمره، برای گیمینگ نیز کاربرد داشته و قابلیت کاهش تاخیر صدا تا 65 میلی‌ثانیه را دارد.

ایرپاد شیائومی هایلو GT6
کیفیت صدادرایور داینامیک 12 میلی‌متری
قابلیت مکالمهدارد
کنترل لمسیمدیریت تماس، مدیریت پخش موسیقی
وزن3.9 گرم هر ایرباد
باتریکیس 310 میلی‌آمپر / هر ایرباد 35 میلی‌آمپرساعت

ایرپاد شیائومی GT6 با وزن 3.9 گرمی هر ایرباد، بسیار سبک و راحت محسوب می‌شود و استفاده طولانی مدت از آن، آزاردهنده نخواهد بود. با توجه به مشخصات ایرپاد شیائومی GT6 اگر قصد خرید هندزفری بی‌ سیم سبک و راحت برای استفاده روزمره را دارید، این هندزفری می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ارزش خرید و قیمت ایرپاد شیائومی GT7 Neo

آخرین هندزفری بی سیم شیائومی که قصد معرفی آن در این مقاله را داریم ایرپاد شیائومی GT7 Neo می‌باشد. این ایرپاد که از نظر وزن و راحتی استفاده کاملاً به ایرپاد هایلو GT6 شباهت دارد، در دارا بودن میکروفون با قابلیت نویز کنسلینگ نسبت به GT6 برتری پیدا می‌کند.

ایرپاد شیائومی GT7 Neo
کیفیت صدادرایور داینامیک 8 میلی‌متری
قابلیت مکالمهدارد / مجهز به نویزکنسلینگ میکروفون با الگوریتم DNN
کنترل لمسیمدیریت تماس، مدیریت پخش موسیقی
وزن3.9 گرم هر ایرباد
باتریکیس 310 میلی‌آمپر / هر ایرباد 35 میلی‌آمپرساعت

همچنین کیفیت صدای Hi-Fi HD  که ایرپاد شیائومی GT7 Neo فراهم می‌کند بسیار فراتر از آن است که از یک هندزفری بلوتوثی با این قیمت انتظار می‌رود و در نهایت، با خرید ایرپاد شیائومی GT7 Neo شما می‌توانید تا 6.5 ساعت به صورت مداوم به موسیقی گوش سپرده و از آن لذت ببرید.

حرف آخر

هندزفری‌های شیائومی گستره بسیار وسیعی دارند و به علت نام های متعدد برندهای زیرمجموعه شیائومی، ممکن است یافتن، بررسی و مقایسه آنها اندکی دشوار باشد. در این مقاله از وبسایت جی جی مو سعی کردیم شما را با مطرح ترین برندهای زیرمجموعه شیائومی که تولیدکننده هندزفری بی سیم هستند آشنا نموده و با معرفی یک یا دو ایرپاد شیائومی از هر کدام، شما را با دنیای هندزفری های بی سیم شیائومی بیشتر آشنا کنیم. امیدواریم مطالعه این مقاله در راستای تصمیم‌گیری شما برای خرید ایرپاد شیائومی مفید واقع شده‌باشد.

اشتراک گذاری

تازه ها