بزرگ ترین پاساژ‌‌های فروش موبایل کدامند؟ | بازار موبایل ایران را بشناسید

میدونید بزرگترین بازار موبایل تهران کجاست؟ یا برای خرید موبایل یا سایر لواز جانبی باید به کدوم پاساژ موبایل سر بزنید؟ در دنیای تکنولوژی امروز، خرید موبایل خیلی سخت شده؛ چون گستردگی بسیار زیادی رو شاهد هستیم و برای کسانی که آشنایی کمی با گوشی‌های موبایل دارن، ممکنه انتخاب یک گوشی خوب سخت باشه و اینکه موبایل رو از کجا بخرن یا چه برندی رو انتخاب کنن، چالش برانگیز به نظر بیاد. حتی امروزه سایت‌های زیادی هستن که به صورت آنلاین میتونید از اون ها گوشی موبایل مورد نظرتون رو تهیه کنید؛ مثل سایت جی جی مو. اما وقتی میخواید اقدام به خرید کنید، با کلی اطلاعات روبه رو میشید. تو این مقاله سعی کردیم مراکز خرید موبایل و سایت‌های معروفی که میتونید موبایل و یا انواع گجت رو در اون ها خریداری کنید، به شما معرفی کنیم.

پاساژ علاءالدین

پاساژ علاالدین مرکز خرید موبایل

فکر کنم نام آشناترین جایی که میشه یک محصول الکترونیکی خوب پیدا کرد، همین‌جا باشه. تقریباً تمامی افراد با این پاساژ آشنایی دارن. پاساژ علاءالدین در تقریباً نزدیک مرکز تهران قرار گرفته و افراد زیادی در این پاساژ به فروش گوشی، انواع گجت‌های هوشمند و حتی لوازم جانبی موبایل مشغول هستن. شما میتونید تقریباً تمامی برندها مثل سامسونگ، اپل، شیائومی، ال جی، سونی، نوکیا و… رو در این مرکز خرید موبایل پیدا کنید. به دلیل اعتبار بسیار زیادی که این پاساژ داره، شما میتونید نمایندگی‌های رسمی برندهای معروف رو هم داخل این پاساژ پیدا کنید.

 

در طبقات اول و دوم مغازه‌های زیادی رو میتونید پیدا کنید که موبایل، تبلت و.. رو به صورت خرد و عمده میفروشن. همچنین در طبقات بالایی تعمیرگاه‌های تخصصی موبایل و انواع لوازم الکترونیکی قرار گرفتن که حسابی می تونن کار شما رو راه بندازن. راستی اگر قصد خرید لوازم جانبی موبایل رو دارید، به طبقات منفی یک، طبقه سوم و بالاتر از اون مراجعه کنید. احتمالاً محصولی نیست که داخل این پاساژ بزرگ وجود نداشته باشه و احتمالش خیلی کمه که شما دست خالی از پاساژ علاءالدین برگردید.

 

آدرس پاساژ علاءالدین: تقاطع خیابان حافظ و جمهوری، نبش پل حافظ هست و در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 9 صبح تا 9 شب و روزهای جمعه هم از ساعت 11 تا ۶ عصر می‌تونید به این مجتمع مراجعه کنید.

پاساژ چارسو

پاساژ چارسو از بهترین بازارهای موبایل ایران

شاید فکر کنید پاساژ چارسو به اندازه پاساژ علاءالدین گستردگی نداشته باشه، اما کاملاً اشتباه هستش. این پاساژ علاوه بر فروش لوازم الکترونیکی و البته لوازم جانبی، یه سینما و فود کورت بزرگ هم داره که باعث جذابیت بیشترش میشه. یعنی هر وقت خسته شدید و لازم بود استراحت کنید، به راحتی امکانش وجود داره. این پاساژ 7 طبقه و دو درب ورودی داره. شما میتونید انواع برندها مثل ال‌جی، سامسونگ، شیائومی و… رو داخل این پاساژ پیدا کنید. طبقات بالاتر هم دنیایی از لوازم جانبی هستش. گستردگی تنوع در میزان لوازم جانبی بسیار بالاست و قطعاً رضایت شما رو جلب میکنه (بین خودمون باشه، امکان نداره اینجا چیزی که میخوای رو پیدا نکنی. تا دلت بخواد همه چی هست).

آدرس پاساژ چارسو: خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع خیابان حافظ. ساعت کاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 11 شب و پنج‌شنبه و جمعه 10 صبح تا 9 شبه. البته سینما و فود کورت تا ساعت بیشتری باز هستن.

پاساژ پایتخت

بازار موبایل پایتخت

باورش سخته اما پاساژ پایتخت هم به اندازه پاساژهای قبلی قدمت و اعتبار داره. اینجا تمام لوازم الکترونیکی مثل لپ‌تاپ، تلفن همراه، دوربین و لوازم جانبی، کنسول بازی، بازی‌های کامپیوتری، کامپیوتر و لوازم جانبی به فروش میرسن. این پاساژ در سال 79 فعالیت خودش رو در منطقه 3 تهران یعنی خیابان ولیعصر، ابتدای میرداماد شروع کرد و در سال 89 هم تندیس طلایی فروش محصولات الکترونیکی رو گرفت.

داخل این پاساژ 26 طبقه علاوه بر فروش محصولات الکترونیکی، خدمات تعمیر و نصب و راه انداری انواع محصولات دیجیتالی هم ارائه میشه. پاساژ پایتخت دارای 26 طبقه و 270 واحد تجاری و 97 واحد اداری هستش. ساعت کاری این مجتمع در تمام روزهای هفته به جز جمعه از ساعت 9.30 صبح تا 9.30 شبه.

بازار موبایل شعبه اول

بازار موبایل تهران شعبه دوم

بازار موبایل تقریباً جزو پاساژهایی هست که جدید احداث شدن. البته نه اونقدر جدید که اعتبار کافی نداشته باشه. این بازار دو تا شعبه داره که شعبه اول، بعد از پل حافظ احداث شدش؛ یک مجتمع 14 طبقه که 9 طبقة اون پارکینگه و 5 طبقه دیگش شامل مراکز فروش لوازم الکترونیکی میشه (خودمونیم، به نظرم چون سمت حافظ جای پارک پیدا نمیشه انقدر براش پارکینگ گذاشتن). برندهایی که در این مجتمع به فروش می‌رسن شامل سامسونگ، ال‌جی، نوکیا، ‌ شیائومی و اپل هستن. از جمله امکانات دیگه این مرکز می‌تونیم به کافی‌شاپ و رستوران، سوپرمارکت و… اشاره کنیم. ساعت کاری مجتمع در روز‌های شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 9 صبح تا 9 شب و روزهای جمعه ساعت 9 صبح تا 5 عصر هست.

 

بازار موبایل شعبه دوم

شعبه دوم بازار موبایل هم داخل خیابون حافظ، پایین‌تر از جمهوری قرار گرفته. این مرکز 7 طبقه داره که 3 طبقه اون مربوط به خدمات تجاری خرید و فروش موبایل و همچنین کنسول‌های بازی میشه. 3 طبقه پارکینگ و 1 طبقه هم نمایشگاه داره (دیدید گفتم سمت حافظ جای پارک کمه. وگرنه برای این بازار هم پارکینگ میذاشتن). برندهای پرفروش این مرکز ال‌جی، سامسونگ، اپل و…. رستوران، کافی شاپ، اتاق سیگار از دیگه امکانات این مجتمع هست. ساعت کاری شعبه‌ دوم بازار موبایل از شنبه تا پنج‌شنبه 9 صبح تا 9 شب و روزهای جمعه 9 صبح تا 8 عصره.

بازار موبایل انقلاب

بازار موبایل انقلاب شاید نسبت به بازارهای دیگه‌ای که معرفی کردیم کمتر شناخته شده باشه ولی این به معنای کاربردی نبودنش نیست. یه پاساژ جمع و جور و دلنشین که سر خیابون کارگر شمالیه. داخل این پاساژ بیشتر میتونید لوازم جانبی موبایل رو پیدا کنید. البته موبایل هم میفروشن ولی خب خیلی زیاد نیست. شما میتونید روی تعمیرات حرفه‌ای این پاساژ که توسط متخصص‌های موبایل انجام میشه حساب باز کنید.

آدرس بازار موبایل انقلاب: خیابان کارگر شمالی، بالاتر از میدان انقلاب. ساعت کاری هفت روز هفته از ساعت 9 صبح تا 22:30 شب.

فروشگاه‌های آنلاین فروش لوازم الکترونیکی

حالا بریم سراغ چند نمونه از فروشگاه‌های آنلاینی که میتونید با اعتماد کامل از اون ها خرید کنید و همچنین اطلاعات کاملی در مورد لوازمی که میخرید داشته باشید.

فروشگاه آنلاین جی جی مو

بازار موبایل ایران، خرید اینترنتی موبایل

تیم جی جی مو یکی از قوی‌ترین فروشگاه‌های موبایل و گجت‌های هوشمند هست که به سراسر ایران ارسال داره و نماد اعتماد الکترونیکی رو دریافت کرده. از مواردی که فروشگاه موبایل جی جی مو بهشون افتخار می‌کنه، قیمت بسیار مناسب محصولات و خدمات پس از فروش عالیه برای اینکه ما میخوایم تا مشتری‌هامون همواره از ما راضی باشن. شما میتونید به روش‌های مختلف از ما خرید کنید و اگر تهران هستید، حضوری هم میتونید کالای خودتون رو تحویل بگیرید. تمامی اجناسی که از فروشگاه ما خریداری میکنید دارای گارانتی هستن. تیم جی جی مو در تلاشه تا با شناسایی نیازهای روز جامعه، خدمات بیشتر و کالاهای متنوع‌تری رو ارائه بده.

فروشگاه آنلاین ترب

فروشگاه آنلاین ترب رو احتمالاً همه‌تون می‌شناسید، البته خود ترب به صورت مستقل کالایی رو به فروش نمی‌رسونه؛ بلکه فروشگاه‌ها داخل این مجموعه ثبت نام میکنن و کالاهای خودشون رو در این سایت ثبت می‌کنن. یکی از ویژگی‌های خوب ترب این هست که شما به راحتی میتونید قیمت هارو با هم مقایسه کنید. حتی محصولات فروشگاه جی جی مو هم در ترب  هست و شما به راحتی با مقایسه قیمت‌ها میتونید از فروشگاه ما یا سایر فروشگاه‌ها، لوازم مورد نظر خودتون رو خرید کنید.