ساعت هوشمند اومتینگ E-Joy WOD003 ارزش خرید دارد؟ | معرفی ساعت هوشمند اومتینگ

امروزه رو دست اکثر جوونا و نوجونا ساعت‌های هوشمند دیده میشه. برای خرید یک ساعت هوشمند خوب با قیمت و کیفیت مناسب لازمه که به نکاتی توجه داشته باشید. سنجش 20 حالت ورزشی، صفحه نمایش قابل تنظیم، سنجش دمای بدن، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون از جمله دلایل انتخاب اسمارت واچ omting E-Joy WOD003 توسط کاربرانه. تو این مقاله این اسمارت واچ رو که یکی از بهترین، با‌کیفیت‌ترین و پرطرفدارترین ساعت‌های هوشمند شناخته شده، براتون بررسی می‌کنیم.

ساعت هوشمند مدل E-Joy WOD003 محصول شرکت چینی اومتینگه. صفحه‌ مستطیلی شکل با قطر 44 میلی‌متر، قاب از جنس فلز روی و بند سیلیکونی ضد حساسیت این ساعت یکی از دلایل جذب کاربرانه. ابعاد صفحه نمایش این ساعت هوشمند تمام لمسی با کیفیت HD و ابعاد 1.64 اینچ، رزولوشن 240×295 پیکسله. شرکت اومتینگ شیشه محافظ صفحه نمایش ساعت رو به‌گونه‌ای طراحی و اجرا کرده که خمیدگی‌ها و برش‌های دقیق 2.5D اون باعث میشه تمام صفحه‌ی ساعت به راحتی تاچ بشه. این محصول با وزن 49.1 گرم، ساعتی سبک به شمار میره و استفاده از اون برای عموم راحته.     

تا اینجا با مشخصات ظاهری اسمارت واچ اومتینگ آشنا شدیم. اما باید توجه داشته باشیم که عملکرد ساعت هم نقش خیلی مهمی رو در انتخاب اون ایفا می‌کنه. 

ویژگی‌های ساعت هوشمند اومتینگ

اسمارت واچ omting E-Joy WOD003 از سیستم عامل‌های Android 4.4 و ios 0.9 و از ورژن بلوتوث 50 پشتیبانی می‌کنه. این ساعت هوشمند از قابلیت‌هایی مثل آنالیز نبض، تشخیص حالت‌های ورزشی و نظارت بر میزان خواب بهره‌منده اما برای اجرای آن‌ها باید اپلیکیشن Wofit رو ساعت نصب بشه. برای نصب این برنامه باید QR code رو از پشت جعبه ساعت اسکن و یا از App Store و Google Store دانلود کنید. اسمارت واچ اومتینگ از استاندارد IP68 برخورداره. به این معنی که مقاومت قابل قبولی در مقابل آب داره و تو ورزش‌های آبی مثل واترپلو، شنا، قایق‌رانی و.. همراه شماست. مشاهده نوتیفیکیشن‌ها، رویدادهای تقویم، تماس‌ها و پیام‌های دریافتی، اعلان‌ها و غیره  با این اسمارت واچ قابلیت اجرا داره، اما متاسفانه امکان مکالمه با این ساعت وجود نداره. برخی از قابلیت‌های ساعت رو در ادامه توضیح دادیم.

  • پایش منظم قلب

یکی از برنامه‌هایی که در اسمارت واچ اومتینگ اجرا میشه، پایش منظم قلبه. در این ساعت یک سنسور ضربان قلب نوری دینامیکی اجرا شده که به صورت شبانه‌روزی و اتوماتیک مراقب نبض شماست. این حسگر با یک الگوریتم هوشمند تغییرات ضربان قلب رو به کاربر نشون میده تا از سلامت قلبش مطلع بشه. البته توجه داشته باشید این پایش قلب جای پزشک رو نمی‌گیره و فقط یه هشداره سادست.

  • تشخیص 20 حالت ورزشی

این ساعت هوشمند می‌تونه 20 حالت ورزشی رو تشخیص بده و آنالیز کنه. به این معنی که در حین پیاده‌روی یا در حین ورزش‌های هیجانی مثل فوتبال، تمام داده‌ها ضبط و تجزیه و تحلیل میشه و از طریق نمایشگر به کاربر اطلاع میده تا ضربان قلب رو کنترل کنه. 

  • سایر قابلیت‌ها

اسمارت واچ اومتینگ خیلی ماهرانه تمام دستورات شخصی شمارو اجرا می‌کنه. علاوه‌بر اون تمام تماس‌های دریافتی به تلفن شما رو بهتون نشون میده. تشخیص میزان بیداری و خواب کاربر رو شناسایی، سنجش و ثبت می‌کنه. پیش‌بینی وضعیت هوا، کرنومتر، تنظیم هشدار و آلارم از ویژگی‌های دیگه اسمارت واچ اومتینگ E-Joy wOD003 هست که مورد توجه کاربران قرار گرفته.

«پرسش‌های پر تکرار درمورد ساعت‌ هوشمند اومتینگ»

» آیا ساعت هوشمند اومتینگ ارزش خرید دارد؟

»»ساعت هوشمند اومتینگ از ساعت‌هایی است که کاربران آن از این ساعت راضی هستند.

» قیمت ساعت هوشمند اومتینگ چقدر است؟ 

»» قیمت این ساعت در تاریخ ۲۷ شهریور چیزی حدود 860 هزار تومن است که در وب سایت جی‌جی‌مو برای خرید موجود است