ابزار آلات چی بخرم؟ | ابزار آلاتی که باید داشته باشید

بسیاری از مشکلات رایج خانه وجود دارد که اگر ابزار ضروری را در اختیار داشته باشید، به اندازه کافی آسان می توانید خودتان آن مشکل را برطرف کنید مواردی مانند نشتی شیرهای آب، کج یا افتادن کابینت و موارد بسیار دیگر. اگر احساس شجاعت می‌کنید، حتی می‌توانید تعمیرات جدی‌تری را انجام دهید، با این فرض که اصول اولیه تعمیر را بلد هستید.

در این مقاله ما به شما هشت ابزارآلاتی که برای تعمیر لوازم خانه باید داشته باشید را معرفی کرده‌ایم. با خواندن این مقاله با ابزارهای مورد نیازی که در هر خانه نیاز است آشنا شوید.

چه ابزار آلاتی باید در خانه یا ماشین داشته باشیم؟

پمپ باد و تلمبه 

پمپ باد از لوازم ضروریی است که باید در خانه‌ یا ماشین خود داشته باشید. فرض کنید وسط جاده که نه چراغی دارد و نه کس از آنجا رد می‌شود و در همچین جاده‌ای لاستیک ماشین شما پنچر یا کم باد شود. چه می‌کنید؟ در اینجا باید یک پمپ باد کوچک یا تلمبه همراه خودتان داشته باشید تا بتوانید مشکل خود را حل کنید تا به جایی برای تعویض لاستیک برسید.

با کمپرسورهای قابل حکل شما می‌توانید فشار باد لاستیک ها را بررسی کنید. با تغییر فصول و دما، مهم است که باد لاستیک خود را مناسب دما نگه دارید. فشار بسیار کم می تواند خطرناک باشد.

پیچ گوشتی 

امروزه با تنوع گسترده‌ای از شکل‌ها و اندازه‌های پیچ باید از پیچ گوشتی‌های مناسب آن‌ها استفاده کرد. شما برای اینکه بتوانید هر پیچی را باز کنید باید مجموعه کاملی از پیچ گوشتی مختلف را برای خود تهیه کنید که هم هزینه‌ی زیادی دارد و هم جای زیادی می‌گیرد، اما می‌توانید پیچ گوشتی شیائومی مدل Mi 16-in-1 Ratchet Screwdriver یک پیچ‌گوشتی چند کاره که برای هر نوع پیچی مناسب است و دیگر نگران نخواهید بود که برای یک پیچ مخصوص چه کنید، چرا که تمام پیچ‌‌گوشتی‌ها را در یک پیچ گوشتی دارید.

متر 

برای اندازه گیری هر چیزی از سطح دیوار برای پروژه رنگ گرفته تا ضخامت الوار در یک فروشگاه لوازم خانگی، یک متر نواری در دسترس داشته باشید. مطمئنا وجود یک متر در خانه همیشه مورد نیاز واقع می‌شه.

دریل

اگر فقط یک ابزار می‌توانید برای خانه خود بخرید باید فقط دریل تهیه کنید برای نصب تابلو، ساعت یا سوراخ کردن دیوار، تخته و هرچیزی به یک دریل نیاز دارید. از آنجایی که آنها بی‌سیم هستند، می‌توانید آنها را به هر جایی ببرید.

انبر دست

از آنها برای صاف کردن دوشاخه های خم شده سیم برق، جایگزینی سر دوش های قدیمی، برش سیم کشی و گرفتن خوب تقریباً روی هر چیزی استفاده کنید.

آچار فرانسه و انبر قفلی 

برای سفت کردن وسایل لوله کشی، مونتاژ لوازم مختلف و موارد دیگر به یک آچار قابل تنظیم نیاز دارید. آچار فرانسه ابزاری است که به درد این چنین کارها می‌خورد. هنگامی که به اهرم اضافی برای آزاد کردن مهره گیر کرده نیاز دارید، آچار فرانسه‌ای با دسته بلندتر را انتخاب کنید. وقتی فضا کم است به سراغ آچار فرانسه‌ای با دسته کوتاه‌تر بروید.

انبر قفلی‌ها ممکن است عملکرد کمتری نسبت به برخی از ابزارهای دیگر شما داشته باشند، اما زمانی که به آنها نیاز دارید، از داشتن آنها خوشحال خواهید شد. فک‌های قابل تنظیم آن‌ها می‌توانند در جای خود قفل شوند، به‌جای اینکه مجبور باشید مانند انبردست‌های معمولی فشار را حفظ کنید، و به شما امکان می‌دهد با کارهای سختی مانند شل کردن مهره‌های بریده شده، یا گرفتن و بیرون آوردن کلیدی که در قفل است را انجام دهید

نردبان

صندلی غذاخوری، مبل یا میز؛ یک بار برای همیشه این لوازم خطرناک را برای رسیدن به وسایلی که در ارتفاع قرار دارند کنار بگذارید چرا که بسیار خطرناک است و احتمال افتادن شما بسیار زیاد است. یک چهارپایه یا نردبان می‌تواند نه تنها می‌تواند برای شما ایمن‌تر باشد،‌ بلکه پایه محکمی را که برای انجام سریع‌تر کار خود نیاز دارید، فراهم می‌کند.

آچار بکس 

یک ست سوکت خوب با دسته جغجغه زنی روند مونتاژ را برای هر چیزی که با مهره ها و پیچ و مهره ها در کنار هم نگه داشته می شود سرعت می بخشد. این کیت شامل 40 سوکت در سایزهای مختلف و لوازم مختلف مانند میله اکستنشن، سوکت شمع، آداپتور و کیف حمل است.

«پرسش‌های پرتکرار درمورد خرید ابزار آلات»

» ابزارآلات را از کجا می‌شه تهیه کرد؟

»» از هر ابزار یراقی می‌شود این ابزار را تهیه کرد. همچنین می‌تونید از وب سایت ما بهترین ابزار آلات رو تهیه کنین

» چرا باید در خونه این ابزارآلات رو داشته باشیم؟

»» در بعضی مواقع خرابی‌های در خونه پیش‌ میاد که با یک پیچ گوشتی یا انبر دست ساده حل می‌شه و دیگه نیاز نیست پول تعمیر کار بدید.