آدرس و تلفن بهترین شرکت‌های گارانتی‌ موبایل در ایران

1

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید گوشی باید به آن توجه داشته باشیم، ارائه کارت گارانتی معتبر به همراه محصول است. تا اگر پس از مدت کوتاهی، گوشی دچار مشکل شد بتوانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کرده و بدون هزینه گوشی خود را تعمیر کنید. در ادامه لیستی از بهترین شرکت‌های گارانتی موبایل در اختیار شما عزیزیان قرار گرفته است.

jtell

1.گارانتی موبایل جی‌تل (Jtell)

گارانتی جی‌تل که مربوط به شرکت کشکا مسافر است، از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه پخش عمده موبایل شروع نموده و پس از آن با راه اندازی سایت فروش موبایل جی‌جی‌مو اقدام به فروش اینترنتی گوشی و لوازم جانبی کرد. تمام گوشی‌هایی که در این سایت به فروش می‌رسد دارای گارانتی معتبر جی‌تل تحت نظر کشکا مسافر یا بهترین شرکت‌های گارانتی موبایل در سراسر کشور است.
آدرس گارانتی جی تل (بازرگانی کشکا مسافر): تهران – خیابان بهشتی – خیابان احمد قصیر(بخارست) – کوچه شهید مقدس(کوچه چهارم) – پلاک ۳۴
شماره تماس: 88524804-021

عمران-تل

2.گارانتی موبایل عمران تل

شرکت نیک مهر عمرانی در سال 1396 تحت عنوان برند “عمران تل” وارد بازار موبایل منطقه و کشورهای خاورمیانه گردید و با تجمیع گروهی جوان و متخصص در قالب یک مجموعه منظم و دقیق، کیفیت کار خود را روز به روز ارتقا بخشید.
آدرس گارانتی عمران تل: تهران – خیابان استاد نجات اللهی (ویلای سابق) – خیابان جعفر شهری ( سپند ) – روبروی هتل بزرگ تهران 2 ، پلاک 49
شماره تماس: ۰۲۱-۶۶۹۵۲۳۸۲

 

داریا

3. گارانتی موبایل داریا

 شرکت داریا همراه پایتخت یکی از وارد کنندگان معتبر تلفن‌های همراه در کشور است و در زمینه خدمات پس از فروش نیز از خود سابقه درخشانی به‌جای گذاشته‌است. این شرکت با نمایندگی‌های بسیاری که در سراسر کشور دارد و روش‌های متنوعی که در ارائه خدمات پس از فروش دارد یکی از معتبرترین شرکت‌های گارانتی موبایل محسوب می‌شود.
آدرس گارانتی داریا: تهران-محله چهارراه حافظ-خیابان حافظ-خیابان جمهوری اسلامی-پلاک 654-مجتمع چارسو-طبقه منفی 1-واحد 24
شماره تماس: 51708-021

خرید گوشی با گارانتی

4.گارانتی موبایل ونداد

شرکت ارتباط تجارت ونداد از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در زمینه خرید، فروش و واردات محصولاتی از جمله تلفن همراه، تلفن هوشمند، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ، لوازم جانبی مرتبط با تلفن همراه و… فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت تمام محصولات خود را با گارانتی ونداد به بازار عرضه می‌کند که شما می‌توانید با مراجعه به سایت و برقراری تماس از شرایط‌شان مطلع شوید.
آدرس گارانتی ونداد: تهران-خیابان حافظ-خیابان جمهوری اسلامی-پلاک ۵۸۷-پاساژ خانه موبایل-طبقه پنجم-واحد ۵۱۲
شماره تماس: 68103-021

 

لیان-همراه

5. گارانتی موبایل لیان همراه

شرکت لیان همراه پارس توانسته در سال‌های گذشته با استفاده از نیروهای خبره و کارآمد خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان خود ارائه دهد. گارانتی لیان همراه در نقاط گوناگونی در سرار کشور نمایندگی دارد که شما با مراجعه به سایتشان می‌توانید آدرس و شماره تماس مناسب‌ترین شعبه برای خود را به دست آورید.
آدرس دفتر مرکزی گارانتی لیان همراه: تهران-خیابان شهید بهشتی-بعد از تقاطع قائم مقام فراهانی-روبروی دانشکده اقتصاد-پلاک 412-طبقه اول-واحد 2
شماره تماس: 41935-021

خرید گوشی شیائومی با گارانتی

6. گارانتی موبایل آرکا

شرکت آرکا تجارت ‌بیستون در سال ۱۳۹۸ باهدف ارائه دستگاه‌های تلفن همراه و خدمات تخصصی گوشی‌های موبایل در زمینه واردات قانونی و عرضه تمامی محصولات به‌روز گوشی تلفن همراه در انواع برندها تاسیس گردید و در حال حاضر با ارائه خدمات پس از فروش شایسته توانسته رتبه ششم را در بین شرکت‌های گارانتی موبایل کسب کند.
آدرس گارانتی آرکا: تهران-سعادت آباد-بلوار سرو شرقی-پلاک ۳۷,۳۵-طبقه ۴
شماره تماس: 58312-021

 

شرکت های گارانتی موبایل

7. گارانتی موبایل مایکروتل

شرکت ایماهمراه یکی شرکت‌های گارانتی موبایل و ارائه کننده تلفن‌های هوشمند در کشور است. این شرکت خدمات پس از فروش خود را تحت عنوان مایکروتل در شهرها و نمایندگی‌های مختلف ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از طریق سایت ایما همراه آدرس نزدیک‌ترین شعبه را به خود بیابید.
شماره تماس: 84220-021

خرید گوشی با بهترین گارانتی موبایل

8. گارانتی موبایل کاریان

شرکت کاریان همراه در طول سال‌ها فعالیت، خود را متعهد به ارائه خدمات مطلوب با سرعت و کیفیت بالا دانسته و با ارائه نمایندگی های متعدد در سراسر کشور به این هدف خود جامه عمل پوشانده است. شما با مراجعه به سایت کاریان همراه می‌توانید از شرایط خدمات پس از فروش و گارانتی گوشی‌های آن‌ها مطلع شوید.
شماره تماس: 22500000-021

 

لیست شرکت های گارانتی موبایل

9. گارانتی موبایل بلووم

گروه تولیدی تجاری بلووم گارانتی کننده تلفن همراه شیائومی، سامسونگ، اپل و تولید کننده تلفن همراه با برند بلووم پلاس می‌باشد. شما می‌‎توانید با مراجعه به سایت یا برقراری تماس با این شرکت گارانتی موبایل از شرایط گارنتی گوشی خود مطلع شوید.
آدرس گارانتی بلووم: تهران-خیابان سی تیر-کوچه مدبر-پلاک ۲
شماره تماس: 62805-021

 دنبال خرید یک هندزفری خوبی؟

kasra

10. گارانتی موبایل کسری پارس

شرکت کسری پارس با ارائه خدمات پس از فروش بسیار خوب خود در لیست بهترین شرگت‌های گارانتی موبایل قرار می‌گیرد که در بیش از 26 استان کشور نمایندگی دارد. شما با مراجعه به سایت این شرکت می‌توانید از شرایط گارانتی و آدرس شعب مطلع شوید.
شماره تماس: 47731000-021

شرکت های گارانتی موبایل

11. گارانتی موبایل هیراد موبایل

شرکت همراه رایان سازان هیراد در سال ١٣٧٧ با هدف فروش گوشی تلفن همراه آغاز بکار نمود و پس از مدتی اقدام به ارائه خدمات پس از فروش با نام گارانتی هیراد موبایل کرد. این شرکت نیز مانند تمامی گارانتی کنندگان گوشی دارای شرایط ویژه خود است که با مراجعه به سایت هیراد یا برقراری تماس تلفنی می‌توانید از جزئیات آن مطلع شوید.
آدرس گارانتی هیراد موبایل: تهران- خیابان حافظ-بازارموبایل علاالدین 3- طبقه سوم- واحد 307
شماره تماس: 91008800-021

logo

12. گارانتی موبایل کیان ارتباط فردا

شرکت کیان ارتباط فردا در زمینه واردات تلفن‌های هوشمند سال هاست در حال فعالیت است. حتی در سال ۱۳۹۸ خط تولید خود را فعال کرده و دست به تولید گوشی هوشمند زد. شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های کیان ارتباط فردا با این شرکت ارتباط حاصل فرمایید.
آدرس کیان ارتباط فردا: تهران بلوار نلسون ماندلا(جردن) – بالاتر از تقاطع آرش – بن بست ایرج – پلاک ۸ – طبقه سوم.
شماره تماس و فکس: ۰۲۱-۲۶۳۵۳۴۱۵ – ۰۲۱-۲۶۳۵۴۱۱۹

 

آ

13. گارانتی موبایل آسمان رایانه سخت افزار

شرکت آسمان رایانه سخت افزار با توجه به اخذ مدارک مورد نیاز برای وارد کردن گوشی تلفن همراه توانسته به شکل مستمر و قوی به این کار بپردازد.
آدرس آسمان رایانه سخت افزار: تهران-خیابان فاطمی-خیابان رهی معیری-پلاک ۱۸ – طبقه ۳


تلفن تماس: 88994231-021

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید