معرفی اپ‌های پخش موسیقی | بهترین اپ پخش موزیک چیست؟

امروزه موزیک تبدیل به یک نیاز جدا نشدنی از زندگی روزمره ما شده. در واقع به نوعی روشی برای تغییر حال روحی برای بسیاری از افراد محسوب میشه. Mp3 player‌ها و بعد از آن گوشی‌های هوشمند به رفع این نیاز کمک شایانی کردن. بعد از آن اپلیکیشن‌های پخش موسیقی در دسته‌ی کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها قرار گرفتن. اما گاهی ممکنه شاهد کیفیت بسیار پایین برخی از اپلیکیشن‌ها باشیم یا ممکنه قابلیت‌های محدودی داشته باشن. ما در این مقاله برخی از اپلیکیشن‌های پخش موسیقی رو بهتون معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن‌های پخش موزیک

AIMP

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آفلاین در زمینه‌ی پخش موسیقی AIMP هست. فضای ظاهری این اپلیکیشن بسیار ساده هست و گزینه‌های واضحی داره. کاربر به راحتی میتونه از این اپ استفاده کنه. تمام فرمت‌های صوتی در این برنامه قابلیت اجرا دارن. کاربرانی که حرفه‌ای هستن می‌تونن از قابلیت اکولایزر 29 باند این برنامه استفاده کنن که همچین قابلیتی در برنامه‌های پخش موسیقی کمیابه.

 jetAudio HD Music Player

این اپلیکیشن در دو نسخه‌ی رایگان و پولی در اندروید وجود داره که نسخه‌ی رایگان آن هم مثل نسخه‌ی پولی از قابلیت‌های خوب و کاربردی بهره می‌بره. تنها نکته‌ای که در نسخه‌ی رایگان از آن ایراد گرفته شده، تبلیغاتی هست که نمایش داده میشه که البته حجم کمی دارن. از جمله ویژگی‌های مثبت این اپلیکیشن می‌تونیم به اکولایزر 10 باند، 32 حالت پخش موسیقی، پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی، امکان ایجاد جلوه‌های خاص صوتی، کنترل سرعت پخش، کنترل پخش موسیقی اشاره کنیم. در نسخه‌ی پولی این برنامه ویژگی‌های اندکی اضافه شده مثل اکولایزر 20 باند، دارا بودن قابلیت ویرایش تگ. اما به‌طور کلی این برنامه یکی از برنامه‌های کاربردی در دسته‌ی‌ اپ‌های آفلاین معرفی میشه.

 Rocket Music Player

اپلیکیشن Rocket از زمان رونمای تا قرار گرفتن در جایگاه بهترین اپلیکیشن در پخش موسیقی مسیر طولانی رو طی کرد و باگ‌های زیادی رو از برنامه رفع کرد. اما اکنون این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌ها در این زمینه هست و قابلیت‌های فراوانی رو ارائه میده. این برنامه هم در دو نسخه‌ی پولی و رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته. برخی از ویژگی‌های نسخه‌ی رایگان می‌تونیم اکولایزر ۱۰ باند با انواع گوناگونی از حالات پخش، بیش از ۳۰ تم، قابلیت ویرایش تگ، پشتیبانی از کروم‌کست، تایمر خواب، مدیریت لیست پخش بسیار عالی و کاربردی و پشتیبانی از پادکست اشاره کنیم.

Phonograph Music Player

اپلیکیشن Phonograph Music Player یکی از اپ‌های آفلاین در زمینه‌ی پخش موسیقی هست که شرکت سازنده این برنامه از تم‌های متنوعی برای ساخت آن طراحی کرده که از کسل کننده بودن محیط آن جلوگیری کنه. قابلیت‌های نرم‌افزاری این اپلیکیشن هم در حد یک اپلیکیشن در زمینه‌ی پخش موسیقی استاندارده. برای کار با این برنامه کاربر اصلا با قابلیت‌های پیچیده و گیج‌کننده مواجه نمیشه. این اپلیکیشن رایگان است اما خرید درون برنامه‌ای هم دارد.

Pixel Music Player

اگر سایر اپلیکیشن‌هایی که تا الان معرفی شدن نمی‌تونن نیاز شما را برای داشتن یک اپلیکیشن پخش موسیقی خوب برطرف کنن، پیکسل را امتحان کنید. این اپ یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی به حساب می‌آید که پیشنهاد می‌شود حتما آن را امتحان کنید.

یکی از ویژگی‌های این برنامه اینه که از اکولایزر ۵ باند بهره می‌بره و قابلیت‌هایی مثل افزایش بیس صدا، پخش بدون توقف، قابلیت ویرایشگر تگ، قابلیت‌هایی برای شخصی‌سازی و تغییر ظاهر از جمله ویژگی‌های جذاب این برنامه‌اس. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این اپلیکیشن داره و خیلی بیشتر از قبل به جذابیتش اضافه می‌کنه اینه که می‌تونه موزیکی که گوش میدی رو بررسی کنه و موسیقی‌های دیگه رو متناسب با سلیقه‌ی کاربر بهش پیشنهاد بده. این اپلیکیشن هم دارای دو نسخه‌ی رایگان و پولیه. در نسخه‌ی پولی این برنامه تبلیغاتی که ممکنه باعث آزرده‌خاطری شما بشن وجود نداره.

Impulse Music Player

اپلیکیشن Impulse Music Player یکی از خاص‌ترین برنامه‌ها در زمینه‌ی پخش موسیقیه. که نه تنها از لحاظ ظاهر بلکه از لحاظ پشتیبانی از قابلیت‌های خاص هم با سایر اپلیکشین‌های این لیست متفاوت است. ویژگی که این اپلیکیشن رو تبدیل به یکی از خاص‌ترین اپلیکیشن‌ها کرده اینه که وقتی که دستتون بنده و نمی‌تونید با استفاده از صفحه نمایشگر و کنترل‌های لمسی گوشی رو کنترل کنید، می‌تونید با ژست‌های حرکتی بالای نمایشگر و بدون لمس صفحه دستور لازم رو به اپلیکیشن بدین.

علاوه بر این ویژگی‌، Impulse Music Player از قابلیت‌های دیگه‌ای از جمله اکولایزر ۵ باند با قابلیت تقویت بیس صدا، پخش بدون توقف، کراس‌فید، قابلیت ویرایش متادیتا، دانلود خودکار آلبوم هنری بهره می‌بره. این اپلیکیشن پخش موسیقی اندروید اصلا قابلیت‌های تبلیغاتی ندارد و واقعا کاربردی و جذاب است و به همین خاطر پیشنهاد می‌شود حتما یک‌بار هم که شده آن را امتحان کنید. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن در دو نسخه‌ی پولی و رایگان در دسترس قرار دارد اما نسخه‌ی رایگان آن با نام Music Player در پلی‌استور قرار گرفته شده است. 

Shuttle Music Player

اپلیکیشن پخش موسیقی Shuttle Music با صفاتی مثل زیبا و چشم‌نواز، ساده، کم‌حجم و سریع در بین کاربران شناخته شده. حجم کم این اپلیکیشن اینجوریه که حتی در گوشی‌های قدیمی و ضعیف هم می‌تونه به همون قدرت و کیفیت اجرا بشه. این اپلیکیشن در دو نسخه‌ی استاندارد و پلاس در دسترس کاربران قرار داره. این نسخه‌ها در دو نسخه‌ی رایگان و پولی قابل دریافت و نصب هستند. قابلیت‌های نسخه‌ی استاندارد این اپلیکیشن اکولایزر ۵ باند با قابلیت تقویت بیس صدا، پخش بدون توقف، تم‌های متنوع و جذاب، تایمر خواب و ویجت‌های قابل شخصی‌سازیه. مدل پلاس هم قابلیت‌هایی مثل ویرایشگر تگ، گشت و گذار بین پوشه‌ها، پشتیبانی از کروم‌کست و تم‌های بیشتر رو ارائه میده. 

BlackPlayer

ظاهر اپلیکیشن BlackPlayer همان‌طور که از نامش پیداست، مشکیه اما فوق‌العاده ساده، مدرن، آسان در استفاده‌اس و هیچ قابلیت پیچیده و دشواری نداره. برخی از ویژگی‌های این اپلیکیشن اکولایزر ۵ باند، پخش بدون توقف، تایمر خواب و اسکرابینگ (گوش دادن به عادت موسیقی هر فرد) هست که کاربران زیادی رو به خودش جذب کرده. این اپلیکیشن یک نسخه‌ی پولی هم داره که در اسم آن پسوند EX اضافه شده.

در این نسخه کاربر می‌تونه به تم‌های بیشتر، فونت‌های متنوع‌تر، تنظیمات حرفه‌ای‌تر، امکانات شخصی‌سازی بیشتر، ویژوالایزر، دسته‌بندی بهتر آهنگ‌ها دسترسی داشته باشه. 

Spotify

Spotify یکی از بهترین الگوریتم‌های کشف موسیقی هست و سریع‌ترین رابط کاربری رو داره. این اپلیکیشن به شما امکان رو میده تعداد نامحدودی آهنگ را به لیست شخصی موزیک‌های خودتون اضافه کنید و علاوه بر این می‌تونید تا 10000 آهنگ رو در هر لیست پخش قرار بدید.  اگر اشتراک‌گذاری اجتماعی را روشن کنید، می‌تونید ببینید سایر مخاطبین شما به چه چیزی گوش می‌دادند. می‌تونید یک گروه تش و جلساتی ایجاد می‌کنید که در آن یک گروه ایجاد کنید که به طور همزمان یک لیست پخش را پخش می‌کنه.