تا حالا شده بی‌کار باشی و فکر نصب یک بازی تو گوشی به ذهنت اومده باشه، یا شایدم شما هم از اون خوره‌های بازی با گوشی‌ هستین که بازی کردن با گوشی رو به هرچیزی ترجیح میده؟!

با پیشرفت روز افزون صنعت بازی‌های موبایل، داریم رشد زیادی از از صنعت موبایل رو مشاهده می‌کنیم. این موضوع باعث شده که هر روز که از خواب بیدار می‌شیم یک بازی جدید معرفی می‌شه و البته استقبال‌ هم می‌شه!. حالا ما در اینجا می‌]واهیم به شما چند بازی خوب معرفی کنیم که برای شما مهیج باشه.  پس اگه دنبال چندتا بازی مهیج و باحال می‌گردی خوب جایی اومدی. امروز توی این پست می‌خواهیم چندتا بازی جدید معرفی کنیم که بازی کردن‌شون خالی از لطف نیست. پس تا آخر با ما بمون

بازی «Critical ops»

بازی Critical ops یا عملیات وخیم یک بازی اکشن فوق‌العاده‌ست که شما رو یاد کانتر می‌ندازه. این بازی اکشن پر از اسلحه‌های مختلفه که شما می‌تونید از اون‌ها استفاده کنید. این بازی تا امروز بیشتر از 50 میلیون بار نصب شده که عملا یک بازی پرطرفدار محسوب می‌شه. این بازی از زاویه دید اول شخصه. شما در این باز هم می‌توانید به عنوان تروریست باشید یا به عنوان ضد تروریست که در هر گروه هیجان‌های خاص خودش رو داره.

بازی «Pubg»

یک بازی فوق‌العاده در سبک بتل رویال یا بقا. این بازی شما را در شرایطی قرار می‌دهد که شما باید برای زنده ماندن خود تلاش کنید. اگر کمی  دقت نکنید شما بی‌رحمانه از بازی حذف می‌شوید. پابجی در حقیقت بازی بکش تا کشته نشی است!

در بازی پابجی شما و ۹۹ نفر دیگه در یک هواپیما نشسته‌اید. به نقطه مورد نظر که رسیدید با چتر نجات از هواپیما بیرون می‌شوید. در این بازی شما باید اول زنده بمانید پس برای زنده ماندن باید سریع دنبال دارو و تفنگ بگردید. بعد از این‌ها شما باید سعی کنید از خود دفاع کنید و این یعنی باید دیگر بازیکن‌ها را حذف کنید. 

زمین بازی پابجی دائم کوچک و کوچک‌تر می‌شود تا جایی که مکانی در زمین باقی نماند و آخرین نفری که زنده بماند برنده بازی پابجی می‌شود.

بازی «Space force»

بازی Space force یک بازی بسیار ساده در سبک آرکید است. شما در این بازی یک خلبان سفینه هستید  و باید بلوک‌‌ها و اجسامی که از رو به روی شما می‌آید را نابود کنید. اگر شما به مانعی برخورد کنید دیگر نمی‌توانید مسیر را ادامه دهید و شما می‌بازید.  در این بازی پنج سفینه مختلف وجود دارد که هرکدام‌شان با هم فرق دارند. 

بازی «Harror brawl»

این بازی یک بازی آنلاین بتل رویال است که شما و دوستان‌تان می‌توانید به شکل گروهی در آن بازی کنید. شما در این بازی باید سعی کنید تا اسلحه‌های مختلف جمع کنید تا دیگر گروه‌ها را از بین ببرید. شما در این بازی می‌تونید اسکین‌های مختلف رو امتحان کنید و اسلحه‌های مختلف برای خودتون تهیه کنید.

گیم استریم بازی

شما تو ویدئو زیر می‌تونید گیم استریم این بازی‌ها رو هم ببینید