لیست بهترین گوشی های شیائومی + قیمت

در سال‌های اخیر دیگر کم‌تر کسی پیدا می‌شود که سر و صدا ابر کمپانی چینی را در دنیا گوشی‌های هوشمند را نشنیده و حداقل یک بار به لیست قیمت گوشی‌های شیائومی سر نزده باشد. به جرئت می‌توان گفت هیچ شرکتی چنین تنوع محصولی با ویژگی‌های گوناگون ندارد که بتواند هرکس با نیازهای مختلف را به سمت خود بکشاند. برای مثال برخی از گوشی‌های شیائومی دوربین بسیار باکیفیتی داشته و بهترین گزینه برای عکاسان به شمار می‌روند و برخی پردازنده قدرتمندی داشته و می‌توانند بازی‌های سنگین و پرحجم را به بهترین نحو ممکن اجرا کنند که گزینه فوق‌العاده‌ای برای گیمرها محسوب می‌شود

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت

از طرفی گوشی‌های این شرکت در گسترده قیمتی بسیار وسیعی عرضه می‌شوند و شما با هر بودجه‌ای که دارید می‌توانید گوشی مورد نیاز خود را پیدا کنید. بنابراین فروشگاه موبایل جی‌جی‌مو تصمیم گرفت با بررسی موارد مختلف لیستی تهیه کند که بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت و مشخصات فنی در آن معرفی شده تا راهنمای جامعی برای خرید گوشی‌ شیائومی باشد.

1. ردمی A2 پلاس، بهترین گوشی شیائومی تا 4 میلیون

ردمی A2 پلاس، بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت این لیست است که جزء خانواده اقتصادی‌های این شرکت قرار می‌گیرد و برای انجام کارهای روزمره و ساده طراحی شده است. این گوشی در سال 2023 تولید و روانه بازار شده، بنابراین از آخرین نسخه اندروید بهره می‌برد و قابل ارتقا است که از ویژگی‌های خوب این محصول محسوب می‌شود؛ چراکه برای چندین سال می‌توانید از به روزترین برنامه‌ها و آخرین دست آوردهای شیائومی در زمینه رابط کاربری استفاده کنید. در کنار قیمت فوق العاده‌ ردمی A2 پلاس، طراحی باکیفیتی نیز ارائه شده تا هنگام کار کردن با آن دستات اذیت نشود و حس لذت بخشی را تجربه کنید.
کدام گوشی شیائومی را بخریم
از قابلیت‌های عالی‌ای که شیائومی در این گوشی اقتصادی خود ارائه داده امکان ارتقا حافظه داخلی آن است. به طوری که در قسمت سیم کارت جایگاهی برای حافظه داخلی ارائه شده تا اگر گوشی برای ذخیره اطلاعات شما مشکلی داشت بتوانید به ساده‌ترین صورت ممکن آن را حل کنید. همچنین سنسور اثر انگشتی که در این گوشی به کار رفته از دقت خوبی رخوردار است و به سرعت می‌تواند صفحه اصلی را در اختیار شما بگذارد و در مقایسه با رقیبت سامسونگ خود یک سر و گردن بالاتر است.

2. ردمی 13C، بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون

یکی از مؤلفه‌هایی که در انتخاب بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت بسیار مهم است جدید و به‌روز بودن آن است. ردمی 13C که در این بخش قصد معرفی آن را داریم یکی از آخرین محصولات این شرکت در رنج قیمت 5 میلیون بوده که نسبت به دیگر گوشی‌های هم‌رده خود ارزش خرید بالایی دارد. از قابلیت‌های برجسته این محصول شیائومی می‌توان به دوربین‌ باکیفیتش اشاره کرد که با وضوحی 50 مگاپیکسل خاطرات شما را ثبت می‌کند؛ همچنین به واسطه لنز کمکی 0.08 مگاپیکسلی و سنسور فکوس خودکار، در شب و محیط‌هایی با نور کم تصاویری با نویز پایین ارائه می‌دهد.
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی
در کنار دوربین اصلی یک لنز ماکرو دو مگاپیکسلی نیز قرار گرفته که برای تصویر برداری از اجسام ریز و کوچک کاربردی است. برای پی‌بردن به ارزش خرید بالای ردمی 13C می‌توان آن را با نسل گذشته خود یعنی ردمی 12C که تقریباً در همین رنج قیمتی ارائه می‌شود مقایسه کرد. برای مثال، صفحه نمایش آن با ابعاد 6.74 اینچ، محافظ Corning Gorilla Glass و حاشیه‌هایی نازک‌تر توانسته 83.7 درصد از قسمت جلو گوشی را از آن خود کند که خود پیشرفت چشمگیری محسوب می‌شود. همچنین شیائومی همراه با این گوشی خود یک شارژ 18 واتی نیز ارائه داده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن باتری 5000میلی‌آمپر ساعتی ردمی 13C برای شما شارژ کند.

3. ردمی 12، بهترین گوشی شیائومی تا 6 میلیون

همانطور که تا اینجا نوشته متوجه شده‌اید بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت و کیفیت در هر بازه دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود است و برای افراد با نیازهای متفاوت طراحی و ارائه شده است. ردمی 12 یک عضو تازه وارد خانواده میان‌رده‌های شیائومی بوده که طراحی زیبا و ساخت مقاوم از ویژگی‌های بارز آن است. به طوری که تمام بدنه و فریم میانی آن از جنس پلاستیک بوده و باعث سبکی و خوش‌دستی آن شده همچنین با کسب گواهی ضد آب IP53 می‌تواند در برابر گرد و خاک و نفوذ ذرات کوچک آب مقاوم باشد. از طرفی در قسمت جلوی گوشی نیز صفحه نمایش یک دست با حاشیه‌ کمی دیده که تنها یک ناچ O شکل را درون خود جای داده است.
بهترین گوشی شیائومی در هر بازه قیمتی
نمایشگر استفاده شده در ردمی 12 از نوع IPS LCD بوده و می‌تواند تصاویر و فیلم‌ها را با وضوح 2460 در 1080 پیکسل نمایش دهد که در میان گوشی‌های میان‌رده کیفیت فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. نرخ نوسازی ارائه شده در این گوشی شیائومی معادل با 90 هرتز بوده و به این سبب می‌تواند واکنش سریع و دقیقی نسبت به هر کلیک شما داشته باشد و تجربه خوش آیندی را در هنگام کار با گوشی و بازی کردن برای شما به ارمغان آورد. همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر گوشی رابط کاربری آن است که هر سال شرکت‌های بزرگ برای ارتقا و بهبود آن در تلاش‌اند، چون ردمی 12 یک گوشی شیائومی جدید است، به‌روزترین رابط کاربری را نیز در اختیار شما خواهد گذاشت.

4. پوکو M5s، بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون

در همین ابتدا مسیر باید به شما این مژده را بدهم که اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین با قیمت مناسب هستید، پوکو M5s بهترین گزینه برای شماست. چراکه دارای چهار دوربین قدرتمند واید، اولتراواید، ماکرو و عمق است که هر کدام در محیط‌های گوناگون کاربرد دارد. برای مثال هنگامی که می‎‌خواهید از منظره یا بنایی وسیع عکس‌برداری کنید این دوربین اولتراواید است که با گستره‌ای 118 درجه‌ای و وضوحی 8 مگاپیکسلی به کمک شما می‌آید تا تصاویری با رنگ آمیزی چشم نواز به ثبت برسانید. لنز حائز اهمیت دیگر ماکرو نام دارد که برای گرفتن عکس‌هایی با نمای بسته یا نزدیک به کار می‌روند و می‌تواند جزئیاتی خیره کننده را به ثبت برساند.
بهترین گوشی شیائومی
اما دوربین اصلی پوکو M5s کیفیتی معادل با 64 مگاپیکسل دارد که با لنزی 26 میلی‌متری و دیافراگمی f/1.8 می‌تواند به خوبی نور محیط اطراف را جذب کند و عکس‌هایی با کیفیت بالا و رنگ‌هایی بسیار نزدیک به واقعیت ثبت کند، همچنین این دوربین با کمک لنز عمق 2 مگاپیکسلی دقت خوبی در تشخیص جزئیات چهره و جداکردن سوژه از پس‌زمینه دارد، به طوری که می‌توان پوکو M5s را بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت برای عکاسان دانست. افزون بر دوربین باکیفیت، شارژ 33 واتی که در جعبه این گوشی قرار دارد بر ارزش خرید آن افروده و می‌تواند تنها در مدت 30 دقیقه گوشی را تا 60 درصد شارژ کند.

5. ردمی نوت 12s، بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

در میان بهترین گوشی‌های شیائومی در هر بازه قیمتی که تا اینجا معرفی کردیم، ردمی نوت 12s برترین نمایشگر را داشته چراکه از نوع AMOLED است. این صفحه نمایش با ابعاد 6.43 اینج و وضوح 1080 در 2400پیکسل حدود 84.5 درصد از فضای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده که نشان از حاشیه‌های نازک اطراف دارد. با توجه به ابعاد ردمی نوت 12s در هر اینچ نمایشگر 409 پیکسل جایی گرفته است، بنابراین می‌تواند تصاویر و فیلم‌ها را با رنگ آمیزی و جزئیاتی خیره کننده در مقابل چشمان شما به نمایش بگذارد. به جرئت می‌توان ادعا کرد ردمی نوت 12s بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت برای افرادی است که در اوقات فراغت خود به تماشا فیلم و سریال می‌نشینند.
بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت و کیفیت
علاوه بر ویژگی‌هایی که برای این صفحه نمایش برشمرده شد، باید به قابلیت بسیار خوب آن یعنی حالت مطالعه نیز اشاره کرد که از چشمانتان در برابر پرتوهای مضر محافظت می‌کند. اگر یک فیلم‌باز حرفه‌ای باشید می‌دانید علاوه بر نمایشگر، اسپیکرهای باکیفیت و طول عمر باتری بالا نیز تأثیر بسیاری در ایجاد تجربه لذت بخش در هنگام تماشا فیلم و کار کردن با گوشی دارد. در نتیجه شیائومی در این زمینه نیز کم‌ کاری نکرده و اسپیکرهایی استریو برای این دستگاه در نظر گرفته، همچنین بر خلاف بسیاری از رقبا مانند سامسونگ یک شارژ 33 واتی نیز همراه با گوشی ارائه می‌دهد تا زمان انتظار شما را به حداقل برساند.

6. نوت 12 پرو 4G، بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون

در خرید و بررسی قیمت گوشی همیشه در نظر داشته باشید بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت، ارزان‌ترین آن نیست بلکه محصولی است که نسبت به هزینه پرداختی بیشترین و بهترین قابلیت‌ها را در اختیار شما بگذارد. و در از این نظر گوشی جز نوت 12 پرو نیست. البته توجه داشته باشید این دستگاه در دو نسخه 5G و 4G ارائه شده که از نظر قیمت و مشخصات فنی با یکدیگر متفاوت هستند اما هر دو ارزش خرید بالایی دارند. بنابراین اگر به دنبال خرید بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت در حدود 10 میلیون تومان هستید در این قسمت با ما همراه باشید، اما اگر هزینه بیشتری مورد نظرتان هست به قسمت بعدی نوشته مراجعه کنید.
بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین با قیمت مناسب

مهم‌ترین برتری که نوت 12 پرو 4G نسبت به گوشی‌های شیائومی که تا کنون معرفی شد دارد پردازنده Snapdragon 732G آن است که با فناوری 8 نانومتری ساخته شده و بسیار سریع‌تر و روان‌تر برنامه‌ها را اجرا می‌کند و می‌تواند بازی‌هایی با گرافیک معمولی را نیز به خوبی اجرا کند. از طرفی شیائومی در کنار این پردازنده قدرتمند چهار دوربین واید، اولتراواید، ماکرو و عمق ارائه داده که دوربین اصلی لنزی با کیفیت 108 مگاپیکسل داشته و با بهره‌گیری از سنسور فکوس خودکار و دوربین عمق می‌تواند به بهترین نحو لحظات شما را ثبت کند. ناگفته نماند با وجود آنکه نسخه 4G این گوشی از 5G آن ارزان‌تر است اما از دوربین باکیفیت‌تری بهره می‌برد. به طور کلی ارزش خرید ردمی نوت 12 پرو 4G به اندازه‌ای بالا بود که در سال گذشته توانست رکورد فروش گوشی را در ایران بشکند.

7. شیائومی نوت 13 پرو 4G، بهترین گوشی شیائومی تا 12 میلیون

نوت 13 پرو یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی بوده که ارزش خرید بسیار بالایی داشته و به وضوح می‌توان دید در مقایسه با سایر رقبا یک سر و گردن بالاتر است. چراکه، اگر شما تنها نگاهی به مشخصات و قیمت گوشی‌ها بیندازید متوجه خواهید شد، کمتر موبایلی در این بازه قیمتی پیدا می‌شود که دوربینی با کیفیت 200 مگاپیکسلی داشته باشد. این دوربین به واسطه سنسوری با ابعاد 1/1.4 اینچ و دیافراگمی f/1.7 به خوبی می‌تواند نور محیط را جذب و تصاویری با رزولوشن 16384 در 12288 پیکسل ثبت کند. همچنین، در کنار این دوربین دو لنز دیگر از نوع واید و ماکرو قرار گرفته که به شما در گرفتن عکس‌هایی با کیفیتی عالی در شرایط گوناگون کمک می‌کند.

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت
از دیگر خصوصیات که در این بهترین گوشی شیائومی در بازه قیمتی 12 میلیون می‌توان به آن اشاره کرد، صفحه نمایش بسیار با کیفیت آن است که می‌تواند در حدود یک بیلیون رنگ را به زیباترین شکل ممکن به تصویر بکشد. علاوه بر این شیائومی نرخ نوسازی نمایشگر نوت 13 پرو را برابر با 120 هرتز در نظر گرفته تا شما باخرید آن سرعت و کیفیت را در کنار یکدیگر تجربه کنید. اگر شما از افرادی هستید که اوقات فراغت خود به تماشای فیلم یا سریال در گوشیتان می‌نشینید، این گوشی می‌تواند برای شما ایده‌آل باشد، چراکه صفحه نمایش بزرگی داشته و حدود 88.9 درصد از فضای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده. در نهایت باید بگوییم ویژگی‌هایی که ذکر شد، باعث شده نام نوت 13 پرو در میان نامزدهای بهترین گوشی شیائومی بدرخشد.

حرف آخر

در این نوشته ما سعی کردیم پرفروش‌ترین و بهترین گوشی‌های شیائومی را به شما معرفی کنیم و حالا که تا اینجا همراه ما بوده‌اید حتماً توانسته‌اید وابسطه به نیازهای خود یک گوشی ارزان و خوب یا به عبارتی دیگر دستگاهی با ارزش خرید بالا انتخاب کنید، اما اگر در هنوز موفق به انتخاب نشده‌اید و راهنمایی می‌خواهید تیم جی‌جی‌مو اینجاست تا تجربه خریدی لذت بخش و آگاهانه را برای شما به ارمغان آورد و شما می‌توانید از طریق قسمت دیدگاه‌ها با ما در ارتباط باشید و سولات خود را از ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید