هندزفری سیمی
راهنمای انتخاب و خرید بهترین هندزفری سیمی برای مکالمات تلفنی

امروزه می‌توانید در حین رانندگی، آشپزی یا انجام هر کاری تماس‌های خود را با هندزفری سیمی پاسخ دهید و مردم به طور طبیعی به دنبال چیزی می‌روند که زندگی‌شان را آسان‌تر کند.

هندزفری‌های بی‌سیم اختراعی نوآورانه هستند اما برای همه افراد مناسب نیستند و بسیاری از کاربران هنوز هدفون‌های سیمی را ترجیح می‌دهند.

هندزفری‌های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند و این تنوع مطمئنا شما را گیج می‌کند. این لیست شامل بهترین هندزفری‌های سیمی با همه ویژگی‌هایی است که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید و این موارد قیمت‌های متفاوت متناسب با همه بودجه‌ها را هم پوشش می‌دهند.

۱. هندزفری 1MORE Quad Driver

هندزفری سیمی

هندزفری 1MORE Quad Driver دارای چهار درایور است و صدایی قدرتمند و دقیق دارد. این درایور‌ها شامل یک درایور کربن و سه آرماتور متعادل در هر هدفون هستند. علاوه بر این، خود هدفون‌ها نیز دارای یک میکروفون داخلی هستند که به دستگاه شما متصل می‌شود تا تماس های تلفنی خود را سریع‌تر پاسخ دهید.

شما پس از خرید، یک جعبه هدیه، یک گیره، یک آداپتور و هم‌چنین یک کیف چرمی و ۹ سایز مختلف گوشی سیلیکونی دریافت خواهید کرد و می‌توانید مطمئن باشید که حداقل یکی از اندازه‌ها برای گوش شما مناسب است.

این هندزفری در مقایسه با مدل‌های مشابه، قیمت متوسطی دارد. با این حال، بسیاری از مردم آن را گران می‌دانند.

مزایا

  • میکروفون درست در کنار دهان قرار می‌گیرد
  • لوازم جانبی لوکس
  • تقریبا بدون نفوذ صدا

معایب

  • شاید باس برای برخی افراد بیش از حد قدرتمند باشد

۲. هندزفری Panasonic True

 

هندزفری سیمی

پاناسونیک یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای جهان است و جای تعجب نیست که خریداران آن را دوست دارند، زیرا تعادل کاملی بین راحتی، عملکرد و قیمت ایجاد می‌کند. ناگفته نماند که این هندزفری به طور کامل مجهز به یک میکروفون داخلی ایده‌آل برای تماس‌های تلفنی است.

این هندزفری با درایورهای بزرگ نئودیمیوم عرضه می‌شود که صدایی قدرتمند و محدوده فرکانس وسیعی را برای کاربر فراهم می‌کند. علاوه بر این، این محصول به لطف قابلیت حذف نویز، هر گونه صدای پس‌زمینه اطراف شما را سرکوب می‌کند. این هدفون‌ها با همه دستگاه‌ها سازگار هستند که یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود و نیازی به خرید آداپتور جداگانه ندارید.

گوشی‌های هندزفری در سه اندازه مختلف ارائه می‌شوند تا بتوانید سایز مناسب خود را انتخاب کنید. همه آن‌ها به لطف طراحی منسجمشان فوق‌العاده راحت هستند و از گوش بیرون نمی‌آیند.

با این حال، این هندزفری هنوز یک نقطه ضعف دارد که ممکن است برای برخی از کاربران مشکل‌ساز باشد. اندازه بند آن ۴۳.۲ اینچ است که بسیار بلند به نظر می‌رسد و شاید برای مثال هنگام ورزش کردن کار را برایتان سخت کند.

مزایا

  • قیمت مناسب
  • طراحی سبک و راحت
  • تنوع رنگی بالا

معایب

  • سیم فوق‌العاده بلند

۳. هندزفری Bose QuietComfort

هندزفری سیمی‌دار

شرکت Bose واقعا با رقبای خود دست و پنجه نرم می‌کند و این اتفاق اصلا بی‌ارزش نیست. QuietComfort نمونه کاملی از محصولات با کیفیت آن‌هاست. این هدفون‌ها در دو نسخه موجود هستند: یکی سازگار با دستگاه‌های iOS و دیگری سازگار با دستگاه‌های اندرویدی.

هندزفری QC دارای دکمه‌های چند کنترلی است تا به راحتی با این هندزفری به تماس‌های خود پاسخ دهید. علاوه بر این، گوشی‌های هندزفری سبک و راحت هستند و می‌توانید به راحتی آن‌ها را برای مدتی طولانی در گوش خود باقی بگذارید. ناگفته نماند که این هندزفری به لطف فناوری TriPort، کیفیت صدای بالایی دارد.

این هدفون‌ها دارای قابلیت حذف نویز هستند و می‌توانید تمام حواستان را روی تماس تلفنی خود متمرکز کنید. این ویژگی در هنگام گوش دادن به موسیقی نیز بسیار مفید خواهد بود.

مزایا

  • گوشی‌های بسیار راحت
  • قابلیت حذف نویز
  • عمر باتری طولانی

معایب

  • گران‌قیمت

۴. هندزفری MEE M6 Pro

هندزفری سیمدار

این هندزفری از برند MEE بسیار نوآورانه است. این برند برای اولین بار، کابلی قابل جدا شدن ارائه داده که یک ویژگی فوق‌العاده مفید به حساب می‌آید که هیچ کس فکر نمی‌کرد به آن نیاز داشته باشد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا گوشی‌های هندزفری را تغییر دهید. علاوه بر این، احتمال پارگی و گره خوردن سیم را هم کاهش می‌دهد.

گوشی‌ها برای تولید صدایی قدرتمند و به صورت عایق صدای خارجی طراحی شده‌اند و برای تماس‌های تلفنی در مکان‌های پر سر و صدا ایده‌آل خواهند بود. علاوه بر آن، قدرت باس با توجه به قیمت، بسیار مناسب است.

هندزفری M6 Pro با رویکرد مادام‌العمر عرضه می‌شود. این شرکت به محصول خود اعتماد کامل دارد و به شما این امکان را می‌دهد که در صورت بروز مشکل، آن را با نصف قیمت تعویض کنید. با این حال، احتمالا به چنین ضمانتی نیاز نخواهید داشت، زیرا این هدفون‌ها دارای ساختاری بادوام و سیم محکمی هستند.

مزایا

  • ضمانت مادام‌العمر با نصف قیمت
  • کابل قابل جدا شدن
  • استاندارد ضد آب IPX5

معایب

  • شاید کیفیت صدا از نظر برخی از کاربران نامطلوب باشد

۵. هندزفری Samsung EO-EG920LLEGUS

هندزفری سیمی

هندزفری Samsung Active یکی از بهترین گزینه‌های مقرون به صرفه در بازار است. این محصول دارای همه الزامات، همراه با چندین ویژگی مفید است که تجربه لذت‌بخشی را برای کاربر رقم می‌زند.

گوشی‌های هندزفری دارای یک میکروفون داخلی هستند که صدایی واضح برای تماس‌های تلفنی دارند. علاوه بر این، درایورها به ایجاد باکیفیت‌ترین صدای ممکن کمک می‌کنند. البته برخی از کاربران گله دارند که کیفیت صدا آن‌طور که وعده داده شده نیست و این هندزفری فقط برای تماس‌های تلفنی خوب کار می‌کند.

این هندزفری سیمی از برند سامسونگ با تعدادی گوشی‌ اضافی در اندازه‌های متفاوت عرضه می شود. این گوشی‌ها از سیلیکون بسیار نرم ساخته شده‌اند و کاملا منعطف هستند.

مزایا

  • درایورهای بزرگ
  • سیم باکیفیت

معایب

  • کیفیت صدا آن‌طور که وعده داده شده نیست

۶. هندزفری Shure SE425

هندزفری باسیم

این هندزفری سیمی از نظر کیفیت صدا در بین بهترین‌ها قرار دارد. این هدفون‌ها دارای درایورهای دوگانه با محدوده فرکانس ۲۰ هرتز تا ۱۹ کیلوهرتز هستند.

این درایورهای دوگانه تفاوت اصلی این محصول با دیگر موارد هستند، اگرچه قیمت را کمی افزایش می‌دهند. با این حال، اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری از موسیقی خود دریافت کنید، باید گفت که این هدفون‌ها واقعا ارزش سرمایه‌گذاری دارند.

این محصول در واقع یکی از هندزفری‌هایی است که نوازندگان روی صحنه برای شنیدن موسیقی خود از آن استفاده می‌کنند و نویز پس‌زمینه را فقط به یک زمزمه ۳۷ دسیبلی کاهش می‌دهد.

این هدفون‌ها هم‌چنین دارای مبدل ۳.۵ میلی متری به ۶.۳ میلی متری هستند. اگر به کیفیت صدای بالا علاقه دارید و دارای بودجه خوبی هستید، این قابلیت‌ها به شکل قابل توجهی به کیفیت‌ صدا و تماس شما می‌افزایند.

مزایا

  • کابل قابل تعویض
  • آداپتور ۶.۳ میلی متری
  • درایورهای دوگانه

معایب

  • قیمت بالا

۷. هندزفری Sennheiser CX 300S

هندزفری

هندزفری سیمی Sennheiser CX300s بسیار باکیفیت ساخته شده و احساس خوبی در گوش شما دارد. این هندزفری از کیس گرفته تا کابل هایش، یک انتخاب عالی محسوب می‌شود.

طراحی ارگونومیک هدفون‌ها کیفیت آن را تضمین می‌کند. شما در ابتدای کار یک نوکی گوش اصلی و چهار نوکی گوش با اندازه‌های مختلف در جعبه دریافت خواهید کرد که همه آن‌ها به راحتی در گوش شما قرار می‌گیرند.

این هندزفری کیفیت صدایی متوسط اما باس بسیار خوبی دارد. به گفته این شرکت، این هندزفری به صراحت با فناوری آلمانی طراحی شده و دارای میکروفون داخلی و امکان کنترل از راه دور است.

مزایا

  • عایق صوتی خوب
  • دامنه فرکانس گسترده
  • میکروفون با کیفیت بالا

معایب

  • قیمت بالا

حرف آخر

انتخاب ما در بین این هدفون‌های سیمی، 1MORE Quad Driver است. این هندزفری راحت و کاربردی و همراه با لوازم جانبی جذابی است.

البته که هندزفری سیمی Quad Driver باز هم گران‌قیمت محسوب می‌شود و اگر گزینه‌ای با قیمت پایین‌تر می‌خواهید، می‌توانید هندزفری پاناسونیک ErgoFit را در نظر بگیرید که نسبت به قیمت خود صدای خوبی دارد و در رنگ‌های بسیار متنوعی موجود است.

منبع: audio-direct