معرفی بهترین ساعت ورزشی هوشمند برای دوچرخه‌سواری و دویدن

ساعت هوشمند از لوازم دوچرخه‌سواری

تمام ما زمان‌هایی را تجربه کرده‌ایم که از زندگی روزمره‌مان کمی فاصله می‌گیریم و به ارزیابی کیفیت زندگی خود و میزان رضایت‌مان از زندگی می‌پردازیم. در چنین زمان‌هایی اگر تایمی که به ورزش اختصاص می‌دهید، یکی از ملاک‌های شما برای ارزیابی خودتان است یعنی شما از علاقه‌مندان ورزش هستید و ورزش کردن در زندگی شما جایگاه ویژه‌ای دارد. در این مقاله به بررسی اهمیت و کاربرد ساعت هوشمند ورزشی پرداخته‌ایم و در انتهای مقاله بهترین ساعت‌های هوشمند مناسب برای ورزش به ویژه ورزش هایی مانند دوچرخه‌سواری و دو را به شما معرفی کرده‌ایم.

اهمیت استفاده از ساعت هوشمند ورزشی در دوچرخه‌سواری و دو

هنگامی که ورزش بخش مهمی از زندگی‌مان می‌شود، کم کم به فکر تهیه تجهیزات و لوازم ورزشی می‌افتیم که به ما کمک کنند تجربه‌ی خوشایندتر و سازنده‌تری از ورزش کردن داشته‌باشیم. همین موضوع برای کسانی که به ورزش دوچرخه سواری یا دو علاقه دارند نیز صدق می‌کند. در نگاه اول شاید اینطور به نظر برسد که در دوچرخه‌سواری، به جز دوچرخه ورزشی به لوازم دیگری احتیاج نداریم؛ اما واقعیت این است که هرچه تجهیزات شما کامل‌تر باشد، دوچرخه سواری حرفه‌ای‌تری را تجربه می‌کنید.

ساعت هوشمند ورزشی از لوازم دوچرخه سواری

از لوازم دوچرخه سواری، می‌توانیم به لباس دوچرخه سواری، مانند کلاه و دستکش مناسب برای دوچرخه سواری اشاره کنیم. در این میان ساعت ورزشی هوشمند نیز، یک وسیله بسیار کارآمد برای دوچرخه سواری حرفه‌ای‌ست که از آن می‌توان جهت اندازه‌گیری میزان کالری مصرفی در طی دوچرخه سواری یا دویدن، ضربان قلب، کنترل اکسیژن خون، مسافت طی‌شده و… استفاده نمود.

در تصمیم‌گیری برای خرید ساعت ورزشی هوشمند، به چه ویژگی‌هایی توجه کنیم؟

قبل از خرید یک ساعت هوشمند لازم است بدانیم برای ما اولویت دارد ساعت‌مان از چه ویژگی‌هایی برخوردار باشد؟ در ادامه یک دسته‌بندی جامع از تمام مشخصه‌هایی که در تهیه یک ساعت ورزشی هوشمند می‌تواند برای شما مهم باشد ارائه کرده‌ایم.

حسگرها، برجسته‌ترین ویژگی در انتخاب ساعت ورزشی

اپل واچ سری 8 بهترین ساعت ورزشی

مشخصات هر ساعت هوشمندی را که مطالعه کنید با لیستی از حسگرهای به کار رفته در آن ساعت مواجه می‌شوید، هر کدام از حسگرهایی که در یک ساعت ورزشی استفاده می‌شود، نقش و مسئولیت منحصر به فردی دارند و اطلاعات ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند. به عنوان مثال می‌توانیم به حسگر ضربان قلب، حسگر فشار خون، حسگر اکسیژن خون، ژیروسکوپ، GPS و… اشاره کنیم.

استقامت و ساختار ساعت ورزشی، یک ملاک تعیین‌کننده

همانطور که در ساخت گوشی های موبایل از مواد مختلفی استفاده می‌شود و در نتیجه آن، گوشی‌های موبایل از نظر مقاومت در برابر ضربه، خط و خش و ضدآب بودن با هم متفاوت هستند؛ ساعت‌های هوشمند ورزشی نیز هرکدام ساختار خاص خود را دارند و استقامت‌شان متفاوت است. بنابراین ضروری‌ست، در انتخاب ساعت خود به گواهی‌های آن ساعت و جنس بدنه‌ی آن توجه داشته باشید.

باتری ساعت هوشمند، ویژگی کلیدی برای ورزش طولانی‌مدت

چرا ورزش کردن با ساعت هوشمند بهتر است؟

تصور کنید ساعتی را تهیه کرده‌اید که همه ویژگی‌های دلخواهتان را دارد، اما به سرعت شارژ باتری آن تمام می‌شود و نیاز به شارژ مجدد پیدا می‌کند؛ چنین شرایطی حتماً آرامش و راحتی فرد را مختل نموده و امکان استفاده از قابلیت‌های ساعت هوشمند خریداری شده را نیز محدود ‌می‌کند. بنابراین انتخاب یک ساعت ورزشی با ظرفیت باتری قابل قبول، به ویژه هنگامی که قصد استفاده طولانی مدت از ساعت خود دارید بسیار حائز اهمیت است. برای مثال اگر به دوچرخه‌سواری یا پیاده‌روی طولانی مدت در طبیعت می‌پردازید و این احتمال وجود دارد که برای زمان زیادی نتوانید ساعت ورزشی خود را شارژ کنید، توصیه سایت خرید موبایل جی‌جی‌مو به شما انتخاب ساعتی‌ با باتری با ظرفیت بالاست.

آخرین ملاک‌: ظاهری متناسب با استایل شما و استفاده راحت

در نهایت بررسی اینکه آیا ساعت هوشمند موردنظر شما از لحاظ ظاهری به دل‌تان می‌نشیند یا نه و همچنین، بررسی وزن ساعت از این جهت که وزن متعادلی داشته باشد تا در بلندمدت باعث خستگی دست شما نشود، می‌تواند به انتخاب بهتری منجر شود. در این مرحله می‌توانید قابلیت‌ها و ویژگی‌های دیگر ساعت مانند نوع و اندازه نمایشگر، قابلیت پخش موسیقی، قابلیت مکالمه و… را نیز ارزیابی کنید تا انتخابی مطابق با نیاز و سلیقه‌تان داشته باشید. برای مثال اگر از دوست‌داران موسیقی باشید، قابلیت پخش موسیقی می‌تواند دوچرخه سواری یا پیاده‌روی شما را به تجربه‌ای دلچسب‌تر تبدیل نماید.

معرفی 7 ساعت هوشمند منتخب برای ورزش دوچرخه سواری و دو

تنوع ساعت‌های هوشمند موجود در بازار باعث شده‌است انتخاب یک ساعت هوشمند مناسب که به نیازهای شما پاسخ دهد به کاری سخت و زمان‌بر تبدیل شود؛ به همین دلیل در این مقاله از سایت جی‌جی‌مو تصمیم گرفتیم از میان برندهای برتر ساعت هوشمند، مانند اپل، سامسونگ و شیائومی، چند ساعت هوشمند منتخب در بازه‌های قیمتی متفاوت را که می‌توانند انتظارات شما به عنوان یک دوچرخه‌سوار یا ورزشکار را برآورده کنند، معرفی کنیم.

گلکسی واچ 6 ، یک انتخاب لاکچری برای ورزشکاران

بهترین ساعت برای دوچرخه سواری و دویدن | بهترین ساعت هوشمند ورزشی
اگر از افرادی هستید که زمانی که تصمیم به خرید می‌گیرید پیشاپیش می‌دانید که قصد دارید دست روی بهترین گزینه بگذارید، اجازه بدهید به شما در صرفه‌جویی وقتتان کمک کنم. گلکسی واچ 6 در میان ساعت‌های هوشمند همان ساعتی است که در تمامی جنبه‌ها، از طراحی گرفته تا کاربرد، بهترین است و برای کسی که توان پرداخت هزینه‌اش را داشته باشد، جای شکی باقی نمی‌گذارد. در ادامه مشخصات این ساعت ورزشی را بر اساس 4 ملاکی که کمی قبل توضیح دادیم، برای شما آورده‌ایم.
حسگرهااستقامت و ساختارباتریمشخصات ظاهری
BioActiveجنس بدنه: آلومینیومی

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 425mAh

وزن: 33.3 گرم
حسگر دماگواهی IP68 مقاوم در برابر گردوغباردارای اسپیکر

شتاب‌سنج

کنترل موسیقی

ژیروسکوپ

مقاوم در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفربا استفاده متوسط، شارژ باتری تا 40 ساعت دوام می‌آوردقابلیت مکالمه
ژئومغناطیسنمایشگر Super AMOLED
1.47 اینچ

فشارسنج

گواهی نظامی MIL-STD-810Hدارای نمایشگر همیشه روشن
حسگر نور محیطشخصی‌سازی واچ‌فیس

سنسور BioActive به کار رفته در این ساعت هوشمند ورزشی سامسونگ، علاوه بر محاسبه ضربان قلب اپتیکال، به تحلیل الکتریکی قلب و تحلیل آمپدانس بیوالکتریک نیز می‌پردازد. این ساعت ورزشی، خواب شما را در سطحی پیشرفته تحلیل می‌کند و پس از آن با ارائه راهنمایی‌هایی به شما در ارتقای کیفیت خوابتان کمک می‌کند. محاسبه سطح اکسیژن خون، ردیابی چرخه‌های بدن و پشتیبانی از انواع ورزش‌ها، از دیگر مزایای گلکسی واچ 6 سامسونگ هستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، از نظر وزن، کیفیت نمایشگر، دارا بودن قابلیت مکالمه و حتی برخورداری از 16 گیگابایت حافظه داخلی و همینطور استقامت و طراحی نیز این ساعت هوشمند حرف اول را می‌زند و درست برای کسانی ساخته شده است که به هر قیمتی، بهترین را می‌خواهند.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy 5

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی 5 SM-R910 مناسب برای ورزش و محاسبه کالری سوزانده شده

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی 5 که در آگوست 2022 به بازار عرضه شد همانطور که انتظار می‌رفت، قابلیت‌هایی را که یک ورزشکار حرفه‌ای، از دوچرخه‌سواران و دوندگان گرفته تا کسانی که انواع رشته‌های ورزشی را در باشگاه‌ها دنبال می‌کنند، ممکن است نیاز داشته باشند، داراست.

حسگرهااستقامت و ساختارباتریمشخصات ظاهری
شتاب‌سنج

بدنه: آلومینیومی با بند اسپرت

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 410mAh

وزن: 33.5 گرم

ضربان قلب اپتیکال

دارای اسپیکر

و قابلیت پخش موسیقی

تحلیل الکتریکی قلب

مقاومت در برابر گردوغبار

تحلیل آمپدانس بیوالکتریک

حسگر دما

مقاوم در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر

با استفاده متوسط، شارژ باتری حدود دو روز دوام دارد

دارای میکروفون

و قابلیت مکالمه

فشارسنج

ژیروسکوپ

گواهی نظامی MIL-STD-810H

ژئومغناطیس

شخصی‌سازی واچ فیس

حسگر نور

این گلکسی واچ از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و همانطور که انتظار می‌رود، میزان کالری سوزانده‌شده طی دوچرخه‌سواری و هر فعالیت دیگر را محاسبه نموده و به نمایش می‌گذارد، ضمناً وضعیت خواب نیز توسط این ساعت هوشمند قابل پایش است.

ساعت هوشمند Amazfit مدل GtS4، یک ساعت ورزشی سبک و حرفه‌ای

بهترین ساعت ورزشی برای دویدن و دوچرخه سواری

یکی از ویژگی‌هایی که ممکن است در انتخاب ساعت ورزشی ایده‌آلمان کمتر در نظر بگیریم، وزن ساعت است. این در صورتی است که وزن ساعت ما اثر پررنگی در کیفیت نهایی تجربه‌مان هنگام استفاده از ساعت دارد. ساعت هوشمند Amazfit مدل GTS4 در کنار اینکه ویژگی‌هایی برتر را ارائه می‌کند، تنها 27 گرم وزن دارد و بنابراین برای شما علاوه بر احساس همگام بودن با تکنولوژی، راحتی را نیز به ارمغان می‌آورد.

حسگرهااستقامت و ساختارباتریمشخصات ظاهری
ضربان قلب اپتیکال

جنس بدنه: آلیاژ آلومینیوم

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 300mAh

وزن: 27 گرم
سطح اکسیژن خون (SpO2)دارای اسپیکر

شتاب‌سنج

قابلیت پخش موسیقی

ژیروسکوپ

 مقاوم در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر (عمق 50 متری) با استفاده متوسط، شارژ باتری حدود هشت روز دوام دارددارای میکروفون
ژئومغناطیسقابلیت مکالمه

فشارسنج

دارای نمایشگر AMOLED
حسگر نور محیطشخصی‌سازی واچ‌فیس
ساعت ورزشی GTS4 نه تنها به واسطه سنسورهای حساس و دقیقش، بلکه به علت پشتیبانی از 150 حالت ورزشی متفاوت، یک انتخاب بدون نقص برای ورزشکاران است. به علاوه، این ساعت هوشمند برای خانم های دوچرخه سوار یا علاقه‌مند به دو یا سایر ورزش‌ها امکان پایش عادت ماهانه را نیز فراهم نموده‌است. از سوی دیگر این ساعت خواب شما را نیز پایش کرده و از شاخص سلامتی PAI پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند کاسپت Tank M2، گمشده استایل‌های اسپرت

ساعت هوشمند Tank M2 برای ورزشکاران و دوچرخه سواران خوش استایل

در این ساعت کاسپت، ظاهری جذاب و ورزشی با قابلیت‌های مورد نیاز ورزشکاران به خوبی ترکیب شده‌است. ساعت هوشمند Tank M2 که مشخصاً متناسب با سلیقه و نیاز ورزشکاران طراحی شده‌است، مقاومت کافی را برای همراهی شما در ورزش‌هایی مانند دوچرخه‌سواری در کوهستان یا شنا نیز دارد.

حسگرهااستقامت و ساختارباتریمشخصات ظاهری
ضربان قلب اپتیکالجنس بدنه: فلزی

باتری کبالت با ظرفیت 380mAh

وزن: 60 گرم
سطح اکسیژن خون (SpO2)گواهی IP69 مقاوم در برابر گردوغباردارای اسپیکر

محاسبه تغییرات حجم خون(PPG)

کنترل موسیقی
مقاوم در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر با استفاده متوسط، شارژ باتری تا 15 روز دوام می‌آورددارای میکروفون
محاسبه میزان کالریقابلیت مکالمه

محاسبه مسافت طی‌شده

گواهی نظامی MIL-STD-810Hنمایشگر
1.85 اینچ
گام شمارشخصی‌سازی واچ‌فیس
این ساعت از بیش از 70 حالت ورزشی از جمله ورزش دوچرخه‌سواری و دو پشتیبانی می‌کند و در هنگام مکالمه نیز کیفیت صدای HIFI را وعده می‌دهد. علاوه بر بدنه مقاوم و کارایی بالا، یکی از ویژگی‌های پررنگی که این ساعت هوشمند را متمایز می‌کند، جلوه خاص و تناسب آن با استایل‌های ورزشی است.

بند 8 پرو شیائومی، مچ‌بند هوشمند ورزشی

اگر قابلیت پخش موسیقی یا مکالمه با ساعت هوشمند برایتان مهم نیست و اولویت و خواسته شما، استفاده از ساعت هوشمند برای ورزش کردن حرفه‌ای و منظم است، مچ‌بند هوشمند بند 8 پرو شیائومی با طراحی جمع و جور و مقاوم یک همراه عالی و انتخاب ایده‌آل برای شماست.

حسگرهااستقامت و ساختارباتریمشخصات ظاهری
ضربان قلب اپتیکال

جنس بدنه: فلزی

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 289mAh

وزن: 22.5 گرم
سطح اکسیژن خون (SpO2)کنترل موسیقی

تمرین تنفس

نمایشگر AMOLED
1.74 اینچ

مانیتور خواب

 مقاوم در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر (عمق 50 متری) با استفاده متوسط، شارژ باتری تا 14 روز دوام دارددارای نمایشگر همیشه روشن
گام شمارشخصی‌سازی واچ فیس‌
این مچ‌بند هوشمند از فرامین صوتی نیز پشتیبانی می‌کند و امکان رصد کردن وضعیت استرس را نیز دارد. خانم ها نیز می‌توانند نظم عادت ماهانه خود را به وسیله این مچ‌بند ورزشی پیگیری نمایند.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy 5 Pro

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی 5 Pro SM-R920 مناسب برای دوچرخه سواری و کالری سوزی

حتماً با مطالعه معرفی قبلی متوجه شده‌اید که ما در این مقاله از سایت جی‌جی‌مو دقیقاً ساعت‌هایی را گلچین کرده‌ایم که شما را به هدفتان برای خرید یک ساعت ورزشی و تکمیل لوازم جانبی دوچرخه‌سواری‌تان برسانند. ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی  5 Pro  نیز که نسخه پیشرفته تر گلکسی واچ 5 است با حفظ برتری های گلکسی واچ 5، و اضافه شدن ویژگی‌هایی مانند باتری با ظرفیت بالاتر در میان ورزشکاران طرفداران بسیاری پیدا کرده‌است.

حسگرهااستقامت و ساختارباتریمشخصات ظاهری
شتاب‌سنج

بدنه: تیتانیومی با بند اسپرت

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 590 mAh

وزن: 46.5 گرم

ضربان قلب اپتیکال

دارای اسپیکر

و قابلیت پخش موسیقی

تحلیل الکتریکی قلب

مقاومت در برابر گردوغبار

تحلیل آمپدانس بیوالکتریک

حسگر دما

مقاوم در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر

با استفاده متوسط، شارژ باتری حدود دو روز دوام دارد

دارای میکروفون

و قابلیت مکالمه

فشارسنج

ژیروسکوپ

گواهی نظامی MIL-STD-810H

ژئومغناطیس

شخصی‌سازی واچ فیس

حسگر نور

در توصیف میزان متناسب بودن آن برای دوندگان و دوچرخه سواران، همین بس که بدانید در صفحه رسمی شرکت سامسونگ این ساعت هوشمند با این جمله معرفی شده‌است:

The smartwatch designed for adventurers

ساعت هوشمندی که برای ماجراجویان، طراحی شده‌است.

ساعت هوشمند اپل سری 8 آلومینیومی، یک انتخاب لاکچری برای ورزشکاران

درباره ساعت هوشمند اپل سری 8 آلومینیومی، این ساعت دوست‌دار محیط زیست باید بگوییم، آلومینیوم به کار رفته در بدنه، تنگستن استفاده‌شده در موتور، قلع در SiP و عناصر خاکی کمیاب در همه آهنرباها، 100% بازیافت‌شده هستند، شیشه نمایشگر بدون آرسنیک بوده، مصرف انرژی آن کارآمد است و در نهایت از یک بسته‌بندی‌ مسئولانه برخوردار است. چه تصویری زیباتر از یک ساعت هوشمند دوست‌دار محیط زیست در دستان فردی که با دوچرخه‌سواری شرایط را برای سلامت هرچه بیشتر خود و محیط اطرافش فراهم می‌کند.

حسگرهااستقامت و ساختارباتریمشخصات ظاهری
شتاب‌سنج

جنس بدنه: سرامیک و شیشه سافایر

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 309 mAh

وزن: 32 گرم
ضربان قلب
فشارسنج

دارای اسپیکر

و قابلیت پخش موسیقی

دماسنج

سبک بودن و مقاومت فریم آلومینیومی در برابر ضربه

ژیروسکوپ

دارای میکروفون

و قابلیت مکالمه

ارتفاع‌سنجبا استفاده متوسط  شارژ باتری حدود 18 ساعت دوام دارد
الکتروکاردیوگرام*طراحی شده مطابق با سلیقه دوست‌داران محیط زیست
قطب‌نمامقاوم در برابر گردوغبار
سطح اکسیژن خون (SpO2)قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس‌

این اپل‌واچ، از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند، میزان کالری سوزانده شده را به شما نمایش می‌دهد و همچنین وضعیت خواب و سلامت خانم‌ها نیز توسط آن قابل پایش است. از دیگر قابلیت‌های این ساعت، نمایش اعلان‌های گوشی، وضعیت آب و هوا و تقویم است.

ساعت هوشمند شیائومی Imilab W02

سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون در ساعت هوشمند ورزشی شیائومی Imilab W02

بالاخره نوبت به معرفی ساعت‌های هوشمند ورزشی برند شیائومی رسید. اگر در صفحه محصولات جی‌جی‌مو لیست قیمت ساعت‌های هوشمند را مشاهده کنید، متوجه می‌شوید ساعت هوشمند شیائومی Imilab W02 و Imilab W01 که در ادامه معرفی می‌کنیم، در کنار ویژگی‌های قابل قبولی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند و از ساعت‌های هوشمند قیمت مناسب محسوب می‌شوند.

حسگرهااستقامت و ساختارباتریمشخصات ظاهری

ضربان قلب اپتیکال

بدنه فلزی با بند سیلیکونی

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 280mAh

وزن: 55 گرم

سطح اکسیژن خون (SpO2)

دارای اسپیکر

و قابلیت پخش موسیقی

یادآوری بی تحرکی

مقاوم در برابر گرد و غبار

تمرین تنفس

با استفاده متوسط، شارژ باتری سه تا پنج روز دوام دارد

دارای میکروفون

و قابلیت مکالمه

مانیتور خواب

مقاوم در برابر نفوذ آب تا 1.5 متر برای 30 دقیقه
فشارسنجقابلیت شخصی‌سازی واچ فیس‌
سنسور G

این ساعت هوشمند از 100 حالت مختلف ورزشی پشتیبانی می‌کند که در میان آن‌ها، دوچرخه سواری در فضای آزاد، کوهنوردی، دویدن در فضای باز، اسکی و حتی اسب‌سواری نیز مشاهده می‌شود. خانم‌ها نیز می‌توانند چرخه عادت ماهانه خود را با کمک این گجت هوشمند ردیابی کنند.

ساعت هوشمند شیائومی Imilab W01

این ساعت هوشمند نیز از نظر ورزشی دست کمی از نسخه W02 ندارد و با وجود قیمت پایین به خوبی می‌تواند اطلاعات مورد نیاز شما برای سلامتی و فیتنس را در اختیارتان قرار دهد. اما این ساعت دارای قابلیت‌های پخش موسیقی و مکالمه نیست.

حسگرهااستقامت و ساختارباتریمشخصات ظاهری

ضربان قلب اپتیکال

بدنه استیل با بند سیلیکونی

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 220mAh

وزن: 38 گرم

سطح اکسیژن خون (SpO2)

یادآوری بی تحرکی

تمرین تنفس

مقاوم در برابر نفوذ آب تا فشار 3 اتمسفر (عمق 30 متری)شارژ باتری تا 15 روز دوام دارد

قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس‌

مانیتور خواب

شتاب‌سنج

این ساعت هوشمند از 70 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند با این وجود، همچنان در میان آن‌ها، دوچرخه سواری در فضای آزاد، کوهنوردی، دویدن در فضای باز، اسکی و اسب‌سواری مشاهده می‌شود. در W01 نیز امکان ردیابی چرخه عادت ماهانه برای خانم‌ها وجود دارد.

جمع‌بندی

ورزش کردن زمانی که با داشتن اطلاعاتی مانند میزان کالری سوزانده‌شده، مسافت طی‌شده در دوچرخه‌سواری، ضربان قلب و سطح اکسیژن خون و… همراه می‌شود، نه تنها جذابیت بیشتری پیدا می‌کند بلکه سازنده‌تر نیز هست؛ چراکه همیشه اندازه‌گیری و به دست آوردن اطلاعات دقیق به تصمیم‌گیری بهتر و پیشرفت بیشتر منجر می‌شود.  به همین سبب استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی مانند ساعت‌ ورزشی هوشمند، می‌تواند به بیشتر و بهتر ورزش کردن کمک نماید. در این مقاله 7 ساعت ورزشی هوشمند در سطوح قیمتی مختلف را معرفی کردیم که برای ورزش کردن به ویژه ورزش‌هایی مانند دوچرخه‌سواری و دو مناسب هستند.

تازه ها