5 تا از بهترین اسپیکرها برای کوهوردی و فضا باز

تصور کنید خارج از خانه و در فضایی آزاد می‌توانید پادکست یا موزیک موردعلاقه خود را با صدای بلند گوشی کنید؛ یا در یک جنگل سرسبز و کنار دریا به موسیقی‌ای آرامش بخش گوش بسپارید؛ آیا تصور این لحظه‌ها برای شما نیز لذت بخش است؟ خبر خوش آنکه تبدیل چنین لحظاتی به واقعیت زیاد دور از ذهن نیست و تنها کافی‌ست پس از انتخاب بهترین اسپیکر قابل حمل برای فضا باز کوله بار خود را برای سفر، طبیعت گردی و کوهنوردی ببندید.

بهترین اسپیکر برای فضای باز

در خرید اسپیکر برای فضا باز و سفر باید به دو ویژگی اصلی و اساسی توجه داشته باشد، اولین مورد مقاومت بالا آن در برابر رطوبت و گرد و خاک است و مورد بعدی ارائه صدایی باکیفیت و فراگیر در عین شارژدهی مناسب است. از همین رو تمام اسپیکرهای بلوتوثی مناسب فضا باز نیستند و باید در خرید آن‌ها دقت لازم را داشته باشید. در ادامه به معرفی و بررسی 5 اسپیکر قابل حمل برای فضای باز و کوهنوردی پرداخته‌ایم تا شما را در داشتن انتخابی شایسته یاری کرده باشیم.

1. اسپیکر بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل charge 5

به جرئت می‌توان گفت در میان تمام برندهای اسپیکر، جی‌بی‌ال یکی از بهترین‌هاست و همیشه با ارائه محصولاتی بسیار باکیفیت توانسته مخاطبان خود را راضی نگه دارد. اسپیکر charge 5 به دلیل بهره‌وری از توان خروجی 40 وات و پوشش فرکانس گسترده 60 تا 20000 هرتز می‌تواند صداهایی با گسترده دینامیکی بالا و پرقدرت تولید کند. از ویژگی‌های برجسته‌ای که در غالب اسپیکرهای جی‌بی‌ال شاهد آن هستیم فناوری PartyBoost است که شما می‌توانید با استفاده از این فناوری دو یا چند اسپیکر را به هم متصل کنید و از داشتن صدایی استریو لذت ببرید.

اسپیکر مناسب فضای باز

یکی از دلایلی که ما charge 5 را به عنوان یک اسپیکر مناسب فضا باز معرفی می‌کنیم باتری قدرتمند آن است؛ چراکه، می‌توانید برای حدود 20 ساعت با حداکثر توان کار کند بدون آنکه نیازی به شارژ داشته باشد. در ادامه ویژگی‌های برجسته اسپیکر charge 5 برشمردیم تا انتخاب آسان‌تری داشته باشید.

  • دارای نرخ سیگنال به نویز بیش از 80 دسی‌بل که باعث ارائه صدایی با کمترین نویز می‌شود.
  • با ابعاد 94 × 96.5 × 223 میلی‌متر و وزن 960 گرم به راحتی قابل حمل بوده.
  • دارای باتری‌ای با ظرفیت 7500 میلی آمپری است که تنها با چهار ساعت شارژ می‌تواند برای 20 ساعت مداوم کار کند.
  • دارای درگاه USB است که به وسیله آن می‌توانید گوشی خود را شارژ کنید.
  • دارای گواهی IP67 بوده و می‌تواند تا عمق یک متری آب برای نیم ساعت دوام بیاورد.
  • پشتیبانی از نسخه 5.1 بلوتوث و پدید آوردن اتصالی پایدار.

2. اسپیکر بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل Flip 6

Flip 6 یکی از محبوب ترین اسپیکرهای بلوتوثی در میان عاشقان موسیقی بوده چراکه، نسبت به مدل قبلی که معرفی شد ارزان‌تر است اما همچنان صدایی با کیفیت ارائه می‌دهد. Flip 6 علارقم این که ظاهری مشابه با اسپیکر charge 5 دارد اما وزن آن کمتر است بنابراین حمل و جابه‌جایی را برای شما راحت‌تر می‌کند. این اسپیکر بلوتوثی با توان خروجی 30 وات هرچند در رده پایین‌تر رقیب خود قرار می‌گیرد اما مطمئناً شما هم با شنیدن صدای محکم و فراگیر  آن شگفت زده خواهید شد؛ از طرفی به واسطه پشتیبانی از برنامه  JBL PORTABLE پشتیبانی می‌کند شما امکان شخصی سازی صدا را خواهید، داشت به عبارتی می‌توانید موسیقی مورد علاقه‌تان با اکولایزر و بیس صدای مورد پسند خود گوش کنید.

بهترین اسپیکر کوهنوردی

همچنین، چون Flip 6 از نرخ سیگنال به نویز بیش از 80 دسی‌بل بهره می‌برند قادر است برای شما تجربه‌ای لذت بخش و عاری از نویز را به ارمغان آورد. در ادامه ویژگی‌هایی از این محصول را برایتان برشمردیم تا از انتخاب Flip 6 به عنوان یک اسپیکر برای فضای باز مقرون به صرفه و با کیفیت اطمینان حاصل کنید.

  • پشتیبانی از فناوری PartyBoost و تولید صدای با اتصال دو یا چند اسپیکر جی‌بی‌ال.
  • دارای گواهی IP67 بوده و می‌تواند تا عمق یک متری آب برای نیم ساعت دوام بیاورد.
  • پشتیبانی از نسخه 5.1 بلوتوث و پدید آوردن اتصالی پایدار.
  • دارای باتری با ظرفیت 4800 میلی‌آمپر ساعت که توانایی پخش موسیقی برای حدود 12 ساعت را بدون نیاز به شارژ مجدد دارد.
  • دارای بازه گسترده فرکانس پاسخ دهی 63-20000 هرتز.

3. اسپیکر بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل Clip 4

اولین موردی که نظر شما را برای خرید اسپیکر بلوتوثی Clip 4 به خود جلب می‌کند ابعاد و داشتن یک گیره کاربردی برای متصل کردن آن به کوله پشتی و رفتن به کوه و گشت و گذار در دل طبیعت است. همانطور که مشاهده می‌کنید جی‌بی‌ال در تبلیغات Clip 4 تأکید زیادی بر استفاده از این اسپیکر برای فضای باز دارد بنابراین، آن را از هر نظر مجهز کرده است. برای نمونه اسپیکر بلوتوثی Clip 4 تنها با وزن 239 گرم ارائه شده است تا حمل آن آسان باشد، دارای گواهی IP67 بوده و مقاوت خوبی در برابر آب و گرد و خاک دارد و می‌تواند برای 10 ساعت بدون نیاز به شارژ کار کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

4
  • بهره‌وری از نرخ سیگنال به نویز 85 که صدایی بدون نویز را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • تنها حدود سه ساعت کافی‌ست تا کامل شارژ شود.
  • دارای توان خروجی 5 وات و یک درایور 40 میلی‌متری بوده که حاصل آن صدایی باکیفیت و فراگیر شده است.
  • دارای 9 رنگ متفاوت است که آن را برای هر سلیقه ای متناسب می‌کند.
  • پشتیبانی از نسخه 5.1 بلوتوث و پدید آوردن اتصالی پایدار.

4. اسپیکر بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل Go Essential

همانطور که می‌دانید جی‌بی‌ال یک برند آمریکایی بوده و سال‌هاست محصولات آن در عرضه جهانی می‌درخشد. در میان محصولاتی که تاکنون معرفی شد Go Essential یک مدل ارزان قیمت جی‌بی‌ال محسوب می‌شود که در عین حال از صدایی فراگیر بهره می‌برد و به دلیل ابعاد کوچک و ظریفش قابلیت حمل آسانی نیز دارد، بنابراین می‌توان آن را به عنوان اسپیکری مناسب برای فضا باز و سفر معرفی کرد. یکی دیگر از دلایلی که ارزش خرید اسپیکر بلوتوثی Go Essentia را بالا می‌برد پشتیبانی از بلوتوث و قابلیت اتصال آن به دستگاه های اندروید و ios است. در ادامه به دیگر قابلیت‌های این محصول اشاره شده است.

بهترین اسپیکر jbl
  • دارای گواهی IP67 بوده و می‌تواند تا عمق یک متری آب برای نیم ساعت دوام بیاورد.
  • تنها حدود 2.5 ساعت کافی‌ست تا کامل شارژ شود و می‌تواند برای 5 ساعت به طور مداوم کار کند.
  • دارای بازه گسترده فرکانس پاسخ دهی 20000-180 هرتز.
  • دارای نرخ سیگنال به نویز بیش از 80 دسی‌بل که باعث ارائه صدایی با کمترین نویز می‌شود.

5. اسپیکر بلوتوثی Ultimate Ears Wonderboom 2

اسپیکر Wonderboom 2 شهرت برند Ultimate Ears را برای تولید اسپیکرهای قابل حمل زیبا و باکیفیت دوچندان می‌کند. عمر باتری ۱۳ ساعته این محصول برای هر سفری کافی‌ست و همچنین با توجه به استاندارد IP67 این اسپیکر، اگر آن را در ساحل هم رها کنید مشکلی نخواهید داشت. با این حال، عامل جذابیت واقعی این محصول، کیفیت صدای فوق‌العاده آن است. این اسپیکر گستره صوتی و بیس فوق‌العاده‌ای دارد و با توجه به قیمتش یک محصول تقریبا عالی و ایده‌آل برای گشت و گذار و طبیعت‌گردی به حساب می‌آید. از مزایا دیگر این اپیکر بلوتوثی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین اسپیکر بلوتوثی
  • دارای صدا 360 درجه
  • دارای حالت اسپیکر برای فضا باز (Outdoor Mode)
  • پشتیبانی از نسخه 5.1 بلوتوث و سازگاری با سیستم عامل اندروید و ios.
  • دارای ساختاری سبک، کوچک و قابل حمل

شما می‌توانید بهترین گوشی‌های تا 15 میلیون را در سایت جی‌جی‌مو ببینید.

حرف آخر

در این نوشته از فروشگاه موبایل جی‌جی‌مو 5 تا بهترین و پرطفدار ترین اسپیکرها قابل حمل برای فضا باز را به شما عزیزان معرفی کردیم تا با انتخابی مناسب و درخور توانسته باشیم در تجربه سفر و گردشی لذت بخش و خاطره انگیر با شما سهیم باشیم. شما می‌توانید در قسمت دیدگاه‌ها تجربه استفاده از هرکدام ار اسپیکرها را با ما در میان بگزارید یا اگر گزینه‌ای مناسب در نظر دارید به معرفی کرده تا آن را برای شما همراهان همیشگی جی‌جی‌مو فراهم آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید