معرفی 5 اسپیکر برای مهمانی و جشن‌ها

بهترین اسپیکر برای مهمانی

انتخاب یک اسپیکر نامناسب برای مهمانی مانند انتخاب یک موسیقی نامرتبط به همان اندازه می‌تواند مراسم را به هم ریخته و شور و هیجان را از مهمانان بگیرد. بنابراین، برای انتخاب بهترین اسپیکر برای مهمانی خود باید به نکات ظریفی چون فضا مورد استفاده، نحوه اتصال به اسپیکر، نوع و بیس موسیقی و عوامل بسیار  دیگر توجه کنید. سال‌هاست، در دنیای صداهای بلند و پرهیجان برندهایی چون جی بی ال و Ultimate Ears در حال درخشش هستند و با ارائه اسپیکرهای فوق‌العاده همواره حس و حال خوب را به مخاطبان خود عرضه کرده‌اند. اگر شما هم مانند بسیاری از مخاطبان فروشگاه موبایل جی جی مو به دنبال پاسخ سوالاتی چون “بهترین اسپیکر برای مهمانی کدام است؟”، “هنگام خرید یک اسپیکر برای مهمانی باید به دنبال چه چیزی باشیم؟”،” خرید بهترین اسپیکر برای فضای باز” و … هستید به شما پیشنهاد می کنید در ادامه همراه با ما باشید.

هنگام خرید یک اسپیکر برای مهمانی باید به دنبال چه چیزی باشیم؟

فرکانس باس

چیزی که یک موسیقی را در مهمانی جذاب جلوه می‌دهد، میزان باس آن است. فرکانس بیس یک آهنگ واقعا احساسات شما را برمی‌انگیزد و شور و اشتیاقی ویژه در شما ایجاد می‌کند. بنابراین هنگام بررسی اسپیکرها برای مهمانی‌ خود، فرکانس باس آن را در اولویت قرار دهید.

بهترین اسپیکر برای پارتی

نوع مهمانی

همانطور که گفته شد، هنگام خرید اسپیکر، نوع و میزان هزینه مورد نظرتان برای مهمانی بسیار مهم است. چرا که، اگر مهمانی در فضا باز برگذار شود، نیارمند یک اسپیکر قدرتمند هستید. اما اگر مهمانی در فضایی مانند خانه برگزار می‌شود، چون صدا پس از برخورد به دیوارها منعکس می‌شود نیازی به اسپیکری با توان بالا نخواهید بود. بنابراین، با توجه به نوع مهمانی می‌توانید از  صرف هزینه زیاد برای اسپیکرهایی که بیش از اندازه قوی هستند جلوگیری کنید.

باتری

حتما شما نیز با ما موافق هستید که در انتخاب بهترین اسپیکر برای فضای باز بعد از کیفیت صدا، قدرت باتری آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که، باید بتواند تمام شب را روشن بماند و تا آخر مهمانی دوام بیاورد.

رقص نور

چه بخواهیم و چه نخواهیم، چراغ‌های LED اسپیکر، یکی از جذاب ترین قسمت‌های مهمانی هستند، به خصوص اگر جمعیت حاضر جوان باشند. در ادامه به بررسی 5 تا از بهترین اسپیکرها برای مهمانی در شرایط مختلف پرداخت‌ایم تا اگر قصد خرید اسپیکر بلوتوثی دارید بتوانید انتخابی شایسته داشته باشید.

1. جی بی ال charge 5 بهترین اسپیکر برای فضای باز

قیمت بهترین اسپیکر برای مهمانی

این اسپیکر بلوتوثی جی بی ال با وجود کوچک و قابل حمل بودن، صدایی بسیار با کیفیت و قدرتمند ارائه می‌دهد که این دو ویژگی در کنار هم آن را به یک اسپیکر بلوتوثی بی‌رقیب برای مهمانی در  فضا باز تبدیل کرده است. در تحسین این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای درایورهای توئیتر و ووفر بوده، و این یعنی به خوبی می‌تواند از عهده‌ پخش صداهایی با فرکانس بالا و پایین برآید.
  • یکی دیگر از ویژگی‌هایی که جی بی ال charge 5 را تبدیل به یک اسپیکر عالی مهمانی در فضا باز می‌کند، توان واقعی (RMS) آن است. همانطور که می‌دانید هر چه توان واقعی یک محصول بالاتر باشد، می‌تواند صدایی بلندتر و قوی‌تر تولید کند و این اسپیکر با توانی معادل 40 وات به خوبی از عهده برطرف کردن نیاز شما بر خواهد آمد.
  • شما با خرید اسپیکر قابل حمل جی بی ال charge 5 می‌توانید خود، دی‌جی خود باشید. چرا که، این محصول از اپلیکیشن اختصاصی JBL PORTABLE پشتیبانی می‌کند که به شما امکان تغییر و تنظیم پیشرفته صدا را می‌دهد و می‌توانید مطابق با سلیقه خود موزیک موردعلاقه‌یتان را بشنوید.
  • جی بی ال charge 5 یک اسپیکر بلوتوثی بوده که از نسخه 5.1 بلوتوث پشتیبانی می‌کند و اتصالی پایدارا به شما هدیه می‌دهد. این ویژگی باعث شده شما از دردسر سیم کشی قبل از مهمانی به دور بمانید.

2. اسپیکر جی بی ال مدل Party Box 710

خرید بهترین اسپیکر برای مهمانی

همانطور که از نام این محصول مشحص است، جی بی ال این اسپیکر را مخصوص مهمانی‌ها و جشن‌های شما  طراحی و ساخته است. چراکه، دارای چهار درایور از نوع‌های Treble و Bass بوده و می تواند صداهای زیر و بم را به خوبی تفکیک و پخش کند. اسپیکر جی بی ال PartyBox 710 با توانایی تنظیم هماهنگ نور پردازی با موزیک در حال پخش لذت مهمانی را برای شما دو چندان خواهد کرد. از ویژگی‌های برجسته دیگری که بر ارزش این محصول افزوده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از اپلیکشن JBL PARTYBOX برای تنظیم و شخصی‌سازی صدا و نورپردازی
  • قابلیت TWS Mode برای اتصال دو اسپیکر به یکدیگر و ایجاد صدای استریو
  • امکان شارژ گوشی موبایل با استفاده از درگاه USB
  • دارای دسته و چرخ برای حمل آسان

اگر طرفدار گوش کردن موزیک با کیفیتی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم بهترین ایربادهای شیائومی را نیز بررسی کنید.

3. اسپیکر JBL PartyBox 1000

بهترین اسپیکر برای پارتی

شاید در نگاه اول فکر کنید این اسپیکر با جی بی ال PartyBox 710 با یکدیگر تفاوت چندانی ندارد اما PartyBox 1000 دارای فرکانس باس بهبودیافته و امپدانس 4 اهم است یعنی می تواند صدایی بسیار پر قدرت و فراگیر در اختیار شما بگذارد. در کنار این بهبودها نورپردازی فوق‌العاده زیبا و متناسب با موزیک نیز  می تواند ارائه دهد که قطعا به ضیافت مهمانی شما می‌افزاید. در ادامه به قابلیت های دیگر این محصول که آن را به یک اسپیکر برای مهمانی عالی تبدیل کرده است پرداخته‌ایم.

  • دارای قابلیت دی جی کنترلر که شامل دکمه‌های ضبط و پخش ترک حداکثر تا 8 ترک می‌شود.
  • قابلیت TWS Mode برای اتصال دو اسپیکر به یکدیگر و ایجاد صدای استریو
  • امکان اتصال گیتار
  • دارای دسته و چرخ برای حمل آسان

4. بوز S1 Pro اسپیکر برای مهمانی‌های بزرگ

قیمت بهترین اسپیکر برای پارتی

شاید این اسپیکر مانند دو اسپیکر قبلی از قابلیت رقص نور بی‌بهره باشد و فرکانس باس چندان زیادی نداشته باشد اما قطعاً دارای بلندترین صداست به همین دلیل است که آن را به عنوان اسپیکری برای مهمانی‌های بزرگ معرفی کردیم. از ویژگی‌های برجسته این اسپیکر می‌توان به باتری بسیار پرقدرت آن اشاره کرد که می‌تواند برای 11 ساعت با حداکثر توان موسیقی پخش کند؛ از دیگر قابلیت های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • می‌توان از سه طریق AUX، بلوتوث و XLRبه آن متصل شد.
  • دارای غلتک تنظیم صدای Bass و Treble
  • سازگار با برنامه Bose Connect
  • دارای ورودی استریو XLR
  • دارای دسته برای حمل آسان و امکان قرارگیری روی سه‌پایه

نظرات و گمانه زنی‌های مردم در خصوص آیفون 15 را در جی جی مو بخوانید.

5. اسپیکر آلتیمیت ایرز مدل Hyperboom برای مهمانی‌های کوچک

خرید بهترین اسپیکر برای پارتی

این اسپیکر کوچک از طراحی فوق العاده و قدرتی منحصر به مفرد بهره می‌برد؛ چرا که، دارای درایور های با کیفیت bass با کمترین میزان نویز و گواهی ضد آب IPX4 است. در تحسین طراحی عالی این اسپکر  می توان به ارائه دکمه کنترل ساده‌ای که روی اسپیکر برای تعویض آهنگ تعبیه شده است، اشاره کرد. همچنین این اسپیکر قابلیت اتصال به دو دستگاه به وسیله بلوتوث را به صورت همزمان دارد و به واسطه باتری قدرتمندی که دارد می توان برای 23 ساعت به طور مداوم کار کند. سایر ویژگی های برجسته اسپیکر آلتیمیت ایرز مدل Hyperboom عبارت‌اند از:

  • دارای دو رادیاتور پسیو 
  • پشتیبانی از اپلیکیشن BOOM برای تنظیم و شخصی‌سازی صدا
  • ارائه صدای 360 درجه
  • قابلیت حمل آسان تنها با ابعاد 364 x 190 x 190 میلی‌متر و وزن 9 گرم

حرف آخر

در این نوشته سعی کردیم پنج اسپیکر برای مهمانی از برندهای متفاوتی چون جی بی ال، آلتیمیت ایرز و بوز با قابلیت‌های مختلف معرفی کنیم تا بتوانید متناسب با نوع و فضا مهمانی خود انتخابی مناسب و شایسته داشته باشید و مهمانی باشکوهی برگذار کنید. در نهایت اگر تجربه استفاده از هرکدام از اسپیکرهای معرفی شده را داشته اید می توانید آن را با ما در قسمت دیدگاه ها به اشتراک بگذارید، همچنین، اگر دوست دارید بیشتر در خصوص اسپیکرهای موجود در بازار ایران بدانید و از قیمت آن ها اطلاع پیدا کنید به بخش خرید اسپیکر جی جی مو سر بزنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید